;
coinex

اولین نمایش ویدیویی گلکسی اس ۹ قبل از رونمایی رسمی در MWC 2018 [تماشا کنید]

ویدیویی از گلکسی اس 9 منتشر شد که ویژگی‌های جذاب این دستگاه را قبل از رونمایی رسمی آن در نمایشگاه MWC 2018 نشان می‌دهد. این دستگاه ساعت 20 و 30 دقیقه امروز در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی خواهد شد.

در لحظه لحظه شبانه روز در نقاط مختلف دنیا افراد بسیاری، قریب به ۲ میلیارد نفر، در حین کسب و کار خواستار دسترسی به موارد مختلفی هستند. انجام این امور به نسل جدیدی از تلفن‌های همراه یا بهتر بگوییم به واقعیتی جدید از تلفن همراه نیاز دارد. شاید گلکسی اس ۹ همان چیزی باشد که نیاز داریم.

انگاره‌ای دوباره‌ از اسمارت‌فون‌ها (The Phone Reimagined)، شعار پرچمدار جدید چشم بادامی‌های جنوب شبه جزیره کره است که چند ساعت بیشتر به رونمایی آن باقی نمانده است.

“برداشتن چند هندوانه با دست” یکی از مهمترین وظایفی است که برای یک تلفن همراه تعریف شده است. قابلیت مولتی تسکینگ یکپارچه گلکسی اس ۹ سرعت کار شما را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.

بوسیله تکنولوژی سامسونگ دکس (Dex)، تصویر دوباره‌ای از عملکرد یک تلفن همراه و تجربه کار با یک کامپوتر شخصی را خواهید داشت. با استفاده از ظرفیت‌ درگ اند دراپ، تغییر اندازه پنجره‌ها و سایر امکانات ویندوز توسط تلفن همراه‌تان، شما می‌توانید ارائه‌ خوبی در محل کار یا تحصیل داشته باشید.

در دنیای سریع امروز استفاده از پتانسیل‌های گلکسی اس ۹ این اطمینان را ایجاد می‌کند که هیچ چیز به کندی پیش نخواهد رفت. قابلیت ترجمه همزمان، معنی جدیدی به جهان اطرافتان می‌دهد. تعبیه تکنولوژی “واقعیت افزوده” (Augmented Reallity) در دوربین این دستگاه، به معنای واقعی کلمه شما را برای شروع کسب و کارتان آماده می‌کند.


تماشا کنید: ویژگی‌های دوربین گلکسی اس ۹ در سه تیزر تبلیغاتی به نمایش درآمد


همچنین اپلیکیشن‌ها می‌توانند مطابق انتظار مردم توسعه یابند و شخصی سازی شوند، به علاوه ارتباطی سریع و آسان میان برنامه وجود دارد به گونه‌ای که امکان ساخت شورت‌کات را به سادگی فراهم می‌کند.

از آنجایی که نسل جدید اسمار‌ت‌فون سامسونگ ضد آب خواهد بود، به سادگی زیر بارش باران به فعالیت ادامه می‌دهد. تراشه چند لایه امنیتی سامسونگ ناکس (Samsung Knox) پلتفرم جدیدی برای دفاع از ما ایجاد می‌کند. با استفاده از قابلیت “اسکن هوشمند بیومتریک پیشرفته” که به سرعت شما را شناسایی می‌کند، امکان آنلاک شدن گوشی شما تنها با یک لمس یا نگاه، مهیا خواهد شد.

از آنجایی که نسل جدید اسمار‌ت‌فون سامسونگ ضد آب خواهد بود، به سادگی زیر بارش باران به فعالیت ادامه می‌دهد.

گلکسی اس ۹ به طرز هوشمندانه‌ای داده‌های کاری و شخصی شما را از هم جدا می‌کند، بنابراین شما حتی در صورت به سرقت رفتن تلفن همراهتان، از امنیت داده‌های خود مطمئن خواهید بود.


همچنین ببینید: ویدیویی از رینگتون گلکسی اس ۹ منتشر شد؛ آرام‌بخش و رویایی!


نسخه اینترپرایز گلکسی اس 9 (Galaxy S9 Enterprise Edition)، پکیجی است که طراحی گوشی را برای امور امروزی بهینه کرده است و به سادگی قابلیت شخصی سازی آن وجود دارد؛ با استفاده از آن مدیریت همه امور روزمره شما و تطابق آن با سایر دستگاه‌های موجودتان به راحتی آب خوردن بوده و به گونه‌ای برنامه ریزی شده که امنیت و حفاظت همه دستگاه‌ها، مستقل از محل قرار گیری آنها تامین است.

نسخه اینترپرایز سامسونگ گلکسی اس 9 همچنین پشتیبانی و گارانتی نگهداری محصول را نیز شامل می‌‌شود و مدت آپدیت‌های امنیتی آن چهار سال خواهد بود.

فعالیت‌های ما در دنیای امروز متحرک‌تر از هر روزگار دیگری است، شاید همین موضوع، فارغ از همه‌ی این امکانات و قابلیت‌های گلکسی اس ۹، دلیل قانع کننده‌ای باشد تا نوع منحصر به فردی از اسمارت‌فون‌ را تجربه کنید! ویدیوی زیر را ببینید و از کارایی و عملکرد بالای گلکسی S9 لذت ببرید.

.

کلیک یاب، ارائه دهنده تبلیغات Native و کلیکی، حامی تکراتو در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2018

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر