coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح رجیستری برای تمام مدل های جدید تلفن همراه ارائه می‌شود!

مدل های جدید تلفن همراه مشمول رجیستری خواهند شد. از این پس طرح رجیستری تلفن همراه برای تمام مدل های جدید وارد شده اجرا خواهد شد.

به گزارش تکراتو، معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام نموده است که تمام مدل های جدید تلفن همراه که وارد کشور می‌شوند، مشمول طرح رجیستری خواهند شد. حمیدرضا دهقانی نیا به آغاز فاز چهارم اجرای طرح رجیستری تلفن همراه برای ۴ برند هواوی، نوکیا، سونی و تکنو از ۱۹ بهمن ماه اشاره کرد و ادامه داد که براساس برنامه زمان بندی اعلام شده، در صورتی که رجیستری برای این ۴ برند و ۵ برندی که از قبل اعلام شد‌ اجرا گردد، تنها یک برند دیگر گوشی باقی خواهند ماند و بنابراین طرح رجیستری به اتمام خواهد رسد.

اعمال رجیستری برای مدل های جدید تلفن همراه وارد شده

به گفته دهقانی نیا و براساس تصمیم کمیته رجیستری، قرار شده است تا رجیستری گوشی های سامسونگ موجود در کف بازار، به بعد از تعطیلات نوروز، موکول شوند. وی ادامه داد که قبل از پایان اسفند ماه دو مدل جدید این گوشی که وارد بازار خواهند شد، مشمول رجیستری می شوند.


بیشتر بخوانید: برند سامسونگ مشمول رجیستری شد؛ گلکسی اس ۹‌ و اس ۹ پلاس


معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا دلیل اعمال این تصمیم را رعایت حقوق واردکنندگان رسمی عنوان کرد و افزود که این موضوع باعث می شود تا مدلهای جدید گوشی سامسونگ به صورت قاچاق وارد کشور نشوند.

دهقانی نیا با تاکید براینکه حقوق سرمایه گذارانی که با اجرای طرح رجیستری همکاری داشته و اقدام به واردات قانونی گوشی کرده اند باید حفظ شود، اضافه کرد: بنا به درخواست واردکنندگان رسمی سامسونگ و با هدف حمایت از واردات رسمی، با وجودی که این برند از بعد تعطیلات نوروز به رجیستری افزوده می شود، اما دو مدل جدید این گوشی که به زودی رونمایی و وارد بازار ایران می شود، مشمول طرح رجیستری قرار می گیرد.

وی ادامه داد که مسیر ثبت و سفارش واردات تلفن همراه شفاف است و بنابراین نباید اجازه داد که گوشی های جدید برندهای تلفن همراه به صورت قاچاقی و غیر قانونی وارد کشور شوند.وی تاکید کرد که باید جلوی زیان واردکنندگان رسمی گوشی گرفته شود و به همین دلیل گوشی های جدیدی که از این پس وارد کشور می شوند مشمول رجیستری خواهند شد.


بیشتر بخوانید : چرا رجیستری گوشی های سامسونگ به سال آینده موکول شد؟



توجه به منافع مصرف کنندگان و واردکنندگان رسمی مهم است!

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا در طرح رجیستری تاکید نمود که منافع مصرف کنندگان و واردکنندگان رسمی برای آنها بسیار مهم است و آنها این مورد را در نظر گرفته اند. وی ادامه داد که مطابق با برنامه ریزی انجام شده و برندهایی که برای رجیستری اعلام عمومی شده اند، از این پس هرگونه گوشی تازه وارد به کشور مشمول اجرای این طرح خواهد شد. وی در ادامه گفت که تنها گوشی های موجود در بازار سامسونگ، برای بعد از تعطیلات به این طرح می پیوندند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر