;
coinex

تعرفه‌ مکالمه و اینترنت تلفن ثابت بازبینی می‌شوند!

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام نمود که در بخش تعرفه‌ مکالمه و اینترنت تلفن ثابت جای کار وجود دارد و نیاز به بازنگری دارند.

به گزارش تکراتو، قرار است تعرفه‌ مکالمه و اینترنت تلفن ثابت یک بار دیگر به کمک رگولاتوری و با توجه به هزینه‌ها، تعرفه‌ها مورد بررسی قرار گیرد و اگر بخشی نیاز به تعدیل و افزایش داشته باشد، انجام گیرد.

آیا دخل و خرج مخابرات نیاز به تغییر دارد؟

مجید صدری در ادامه صحبت‌های خود در مورد تعرفه‌ مکالمه و اینترنت تلفن ثابت ، در پاسخ به این سوال که پس از آخرین تغییر تعرفه‌های تلفن ثابت در دولت یازدهم در حالی که برخی اعلام می‌کردند افزایش تعرفه‌ها تا حدی مشکلات نقدینگی مخابرات را رفع کرده، اما در مقابل برخی هم معتقدند درآمد حاصل شده چندان کارساز نبوده است؛ اکنون دخل‌و‌خرج مخابرات جور است یا فکر می‌کنید نیاز به تغییراتی است؟ اعلام نمود که در این موضوع کمی دیگر جای کار وجود دارد که با تعامل بسیار خوب با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ان‌شاءالله بررسی خواهد شد و باید دید که نیاز به تعدیل وجود دارد یا افزایش.

آیا تعرفه‌ مکالمه و اینترنت تلفن ثابت نیاز به تغییر دارد؟

صدری درباره این موضوع که در چه بخش‌هایی از تعرفه جای کار وجود دارد، اعلام کرد که در بخش مکالمه و اینترنت جای کار وجود دارد و باید یک بار دیگر به کمک رگولاتوری و با توجه به هزینه‌ها، تعرفه‌ها را بررسی کرد. وی تاکید کرد که آنها در تلاش هستند تا بتوانند یک سرویس باکیفیت و با هزینه مناسب را در اختیار مردم قرار دهند.

.

منبع: donya-e-eqtesad

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر