;
coinex

تماشای آفلاین ویدیوهای یوتیوب در 125 کشور جهان

تماشای آفلاین ویدیوهای یوتیوب ویژگی جدیدی است که به زودی قابل استفاده خواهد بود. گوگل این امکان را برای کاربران در نظر گرفته تا تماشای ویدیوها راحت تر باشد.

به گزارش تکراتو، گوگل به کاربران ۱۲۵ کشور جهان این امکان را می‌دهد تا به تماشای آفلاین ویدیوهای یوتیوب موردنظر خود بپردازند.


بیشتر بخوانید: آموزش کسب درآمد از یوتیوب (YouTube)


امکان تماشای آفلاین ویدیوهای یوتیوب فراهم شد!

گوگل به عنوان شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزار و اپلیکیشن کاربردی یوتیوب، به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد به منظور افزایش امکان استفاده کاربران در بسیاری از کشورهایی با پهنای باند اینترنت بسیار کم و سرعت اینترنت پایین، به آنها این اجازه را بدهد تا بتوانند به تماشای آفلاین ویدئوهای یوتیوب بپردازند و آنها را دانلود کنند.

شبکه‌های اجتماعی بسیاری این روزها به دنبال برقراری سرویس و نسخه‌های لایت از اپلیکیشن‌های خود هستند تا به کاربرانی که در کشورهای در حال توسعه با سرعت اینترنت پایین هستند، این امکان را بدهند تا از خدمات این نرم‌افزارها، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شوند و کسی نباشد که به خاطر سرعت پایین اینترنت از این خدمات محروم باشد.

از این پس کاربران و طرفداران یوتیوب قادر خواهند بود ویدیوهای موردنظر را به راحتی حتی با سرعت پایین اینترنت دانلود کرده و بعدا به تماشا بنشینند البته بدون آنکه نیازی به اتصال دوباره به شبکه اینترنت وجود داشته باشد.

گوگل تاکید کرده است که به زودی این قابلیت برای کاربران در بیش از ۱۲۵ کشور جهان قابل دسترسی و استفاده خواهد بود. یوتیوب معروف‌ترین وب‌گاه بارگذاری و تماشای ویدئوست که دفتر مرکزی آن در شهر سان برونو ایالت کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا مستقر شده است. برای دیدن لیست کشورها می‌توانید به لینک منبع مراجعه کنید.

.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر