;
coinex

اینستاگرام به دنبال قابلیت های بیشتر ؛ به زودی تماس صوتی و تصویری

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان است. سازندگان این نرم افزار در آینده‌ای نزدیک قابلیت تماس صوتی و تصویری را نیز در آن ایجاد می‌کند.

جزییات منتشر شده از کدهای شبکه اجتماعی اینستاگرام از این امر حکایت می‌کنند که این نرم افزار به زودی به قابلیت تماس صوتی و تصویری نیز مجهز می‌شود. چند وقت پیش منابع خبری گفته بودند که اینستاگرام می‌خواهد این ویژگی را دیر یا زود ارائه کند؛ اما فایل‌های مخفی موجود در پکیج این نرم افزار نشان می‌دهند که قابلیت تماس صوتی و تصویری اینستاگرام زودتر از آنچه که در گذشته انتظار می‌رفت، در اختیار کاربران این شبکه محبوب گذاشته می‌شوند.

در این فایل‌ها سه آیکون مربوط به ایجاد تماس دیده می‌شود؛ هر آیکون نیز چهار رزولوشن مختلف را ارائه می‌کند. در این بین دو آیکون متفاوت هم برای تماس‌های صوتی ارائه شده است. یکی از این آیکون‌ها به احتمال زیاد در رابط کاربری نرم افزار و آیکون دیگر در قسمت اعلان‌ها گذاشته می‌شود. آیکون دوم تماس صوتی نشان می‌دهد که کاربر در حال برقراری تماس با مخاطب مورد نظر خود است. طبق اطلاعات موجود یک آیکون تماس تصویری هم به رابط کاربری اینستاگرام اضافه شده است.


بیشتر بخوانید: آموزش جامع کار با اینستاگرام


انتظار می‌رود که قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق منو پیام رسانی مستقیم اینستاگرام در اختیار شما قرار گیرد تا بتوانید از این آپشن هم برای مکالمه با دوستان و آشنایان خود استفاده کنید. هنوز مشخص نیست که آیا اینستاگرام امکان برقراری تماس گروهی را هم برای کاربرانش فراهم می‌کند یا خیر؛ علاوه بر این محدود بودن این قابلیت تماس به یک ارتباط دو نفره هم هنوز تایید نشده است.

با همه این تفاسیر می‌توان گفت که قابلیت تماس صوتی و تصویری اینستاگرام با هدف بهبود کیفیت و کمیت ارتباط کاربران این شبکه اجتماعی ارائه می‌شود. سازنده این نرم افزار اخیرا آپشن‌های حریم خصوصی دیگری را مانند وضعیت حریم خصوصی کاربر ارائه کرده است. این ویژگی شما را نسبت به زمان آنلاین بودن دوستانتان یا مدت زمان سپری شده از آخرین بار آنلاین شدن آنها آگاه می‌سازد. قابلیت تماسی اینستاگرام این نرم افزار را قادر می‌سازد تا دوباره با اسنپ چت مستقیما رقابت کند.


بیشتر بخوانید: آموزش کار با اسنپ چت


سازنده نرم افزار اسنپ چت اخیرا چند تغییر را در زمینه طراحی در شبکه اجتماعی خود ایجاد کرده بود. این ویژگی‌ها نتوانستند توجه مثبت کاربران را به خود جلب کنند؛ اما قابلیت تماس پیامکی و تصویری این شبکه اجتماعی را برجسته‌تر کردند تا کاربر برای مدت زمان بیشتری از این نرم افزار استفاده کند.

بهتر است که اینستاگرام بتواند چنین ویژگی‌هایی را به گونه‌ای موفق ارائه کند، در غیر این صورت کاربران اسنپ چت تمایلی به کنار گذاشتن شبکه اجتماعی محبوب خود و پیوستن به اکوسیستم اینستا پیدا نمی‌کنند. هنوز مشخص نیست که اینستاگرام در چه زمانی می‌خواهد ویژگی‌های جدیدش را ارائه کند؛ اما آیکون‌های جدید نشان می‌دهند که این تغییرات در آینده‌ای نزدیک اعمال می‌شوند.

تماس صوتی و تصویری اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر