;
coinex

قابلیت عکاسی پرتره در اینستاگرام به زودی ارائه می شود!

قابلیت عکاسی پرتره در اینستاگرام به زودی ارائه می شود. این اپلیکیشن محبوب سعی در جذب طرفداران بیشتر و ارائه امکانات بیشتر به آنها دارد.

به گزارش تکراتو، در ادامه جنگ و جدال با اسنپ چت، اینستاگرام به احتمال زیاد در آینده قابلیتی را معرفی می کند که مطمئنا با استقبال طرفداران این شبکه اجتماعی مواجه خواهد شد. مطابق اطلاعاتی که از فایل apk جدیدترین نسخه این اپ بدست آمده، به نظر می رسد که اینستاگرام مشغول کار روی یک حالت عکاسی پرتره است که احتمالا در به‌روزرسانی های بعدی اپلیکیشن ارائه خواهد شد.

ارائه قابلیت عکاسی پرتره در اینستاگرام

تصویری از فایل apk اپلیکیشن بدست آمده، که آیکنی موسوم به Portrait Shutter را در کنار آیکن های لایو و Reverse  نشان می دهد. بنابراین به احتمال زیاد، قابیلت عکاسی پرتره در اینستاگرام برای استوری ها استفاده می شود و می تواند مثل اپلیکیشن دوربین آیفون های جدید و اسمارت فون های پیکسل گوگل پس زمینه عکس ها را با افکت بوکه به حالت مات در آورد.

اینستاگرام اخیرا در اضافه کردن قابلیت های تازه بسیار فعال و پر کار شده و هفته ای نیست که خبر یا شایعه ای در مورد امکانات جدید این اپ به گوش نرسد. آخرین شایعات هم مربوط به احتمال اضافه شدن تماس صوتی و ویدیویی به اپلیکیشن بود که البته تا امروز تأیید نشده است.


بیشتر بخوانید: استفاده از تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام ؛ به زودی!


حالت پرتره هم تا پیش از اعلام رسمی اینستاگرام، هنوز در حد شایعه است و برای دریافت جزئیات بیشتر و تأیید آن احتمالا باید مدتی منتظر ماند.

.

منبع: digiato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر