;
coinex

دستیار هوشمند هواوی به زودی روانه بازار می شود!

قرار است دستیار هوشمند هواوی به زودی روانه بازار شود. هواوی تصمیم دارد تا برای موبایل های خود دستیار هوشمند بسازد.

به گزارش تکراتو، بر اساس اطلاعاتی که در انجمن توسعه دهندگان XDA و به لطف تجزیه و تحلیل رابط کاربری EMI 8.1  مبتنی بر اندروید 8.1 تهیه شده، کمپانی هواوی در حال برنامه ریزی برای ارائه دستیار هوشمندی به نام  HiAssistant  است.

تصویر کره ای که در عکس زیر نشان داده شده است، مربوط به لوگوی دیجیتالی این دستیار است که در اپلیکیشن های HiAssistant ،HiVoice  و HiAI Android در دسترس خواهد بود. اپلیکیشن HiVoice پیش از این روی نسخه چینی موبایل های هواوی منتشر شده اما عملکردهای صوتی آن بسیار محدود است.

دستیار هوشمند هواوی

بررسی ویژگی های دستیار هوشمند هواوی

با این حال انتظار می رود که HiAssistant امکان کنترل بخش های گسترده ای از تنظیمات سیستم را فراهم کرده و با دیگر اپ های هواوی نیز سازگاری داشته باشد چرا که دستیارهای هوشمند گوگل اسیستنت و بیکسبی به ترتیب با اپلیکیشن های دو کمپانی گوگل و سامسونگ هماهنگ هستند. از آنجایی که کایرین 970 از موتور پردازش عصبی بهره برده و هواوی نیز روی آن حساب ویژه ای باز کرده، HiAssistant  باید از سطح هوش بالایی برخوردار باشد.

تجزیه و تحلیل کدهای EMUI 8.1 نشان می دهد که این دستیار از دید کامپیوتری توانایی پشتیبانی و شناسایی اشیاء و تجزیه و تحلیل آنها با استفاده از اینترنت را دارد. علاوه بر این HiAssistant بر خلاف الکسا به گونه ای توسعه می یابد که به جای تفسیر عبارت ها به صورت جداگانه، محتوا را درک کرده و امکان مکالمه ای واقعی تر را فراهم کند.

علی رغم تمام مزیت های بالایی که دستیار هوشمند هواوی خواهد داشت، تنها در موبایل های بهره مند از چیپست کایرین 970 و در چین در دسترس قرار خواهد گرفت، هرچند به مرور زمان در کشورهای دیگر نیز ارائه خواهد شد.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر