;
coinex

استفاده از حالت اجرایی S Mode در ویندوز ۱۰ ؛ به زودی!

مایکروسافت استفاده از حالت اجرایی  S Mode در ویندوز ۱۰ در سال آینده را تایید کرد. قرار است حالت جدیدی به نام S Mode  به تمام نسخه‌های ویندوز ۱۰ اضافه شود.

به گزارش تکراتو، سال گذشته که مایکروسافت از نخستین لپ‌تاپ خود رونمایی کرد، در آن از نسخه‌ی ویندوز ۱۰ اس استفاده شده بود. این نسخه از ویندوز ۱۰، فقط می توانست اپلیکیشن‌های مایکروسافت استور را اجرا کند و در صورتی که کاربران قصد داشتند از نسخه‌ی کامل این سیستم‌عامل استفاده کنند لازم بود تا دستگاه‌ خود را آپگرید نمایند.

استفاده از حالت اجرایی  S Mode در ویندوز ۱۰

پس از گذشت یک‌سال از معرفی این محصول جدید، جو بلفیوری تأیید کرده است که استفاده از حالت اجرایی  S Mode در ویندوز ۱۰ در سال آینده امکان پذیر خواهد بود. البته ماه‌های گذشته شایعات بسیاری در این باره منتشر شده بود که باعث شد مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کند که آنها ویندوز ۱۰ اس را برای مدارس و کسب‌و‌کارها ارائه کرده‌اند زیرا این گروه خواهانِ کارایی تضمین‌شده هستند. آنها در ادامه اعلام کردند که سال آینده حالت اجرایی  S Mode در ویندوز ۱۰ قابل استفاده خواهد بود. کاربران می‌توانند در صورت تمایل، تنها با انتخاب یک گزینه‌، از ویژگی‌های ویندوز ۱۰ اس استفاده کنند.

بررسی جزئیات استفاده از حالت اجرایی  S Mode در ویندوز ۱۰

اطلاعات رسمی درباره‌ی نحوه‌ی کارکرد این حالت منتشر نشده است اما براساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت Thurrott ، دستگاه‌هایی که با حالت S Mode عرضه گردند، امکان برگشت به نسخه‌های عادی ویندوز ۱۰ را خواهند داشت.

البته این امکان در سال ۲۰۱۹ فراهم خواهد شد و اینکه اکنون درباره‌ی جزئیات و نحوه‌ی پیاده‌سازی آن بحث شود زود است. اما مطمئنا این تصمیم گامی مثبت در راستای افزایش محبوبیت ویندوز ۱۰ در نظر صاحبان کسب‌و‌کارها و محیط‌های آموزشی‌ خواهد بود.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر