;
coinex

رونمایی از طرح حمایت از کودک در فضای مجازی ؛ طرح 20 تا 20

طرح حمایت از کودک در فضای مجازی ، فردا با حضور مسئولان رونمایی خواهد شد. هدف از اجرای این طرح حمایت از کودکان در فضای اینترنت است.

به گزارش تکراتو، طرح ۲۰ تا ۲۰  در راستای حمایت از کودک در فضای مجازی ، جهت اجرایی شدن سند حمایت و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودکان و نوجوانان، فردا یکشنبه، 20 اسفند افتتاح خواهد شد.

اجرای طرح حمایت از کودک در فضای مجازی

خسرو سلجوقی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران و مجری طرح حمایت از کودک در فضای مجازی ، در این مورد اعلام نمود که این طرح از ۲۰ اسفندماه جاری آغاز و طی مدت یک سال ، اهداف و برنامه‌های تعریف‌شده در این حوزه را پیاده‌سازی می‌کند.

وی هدف از اجرای طرح حمایت از کودک در فضای مجازی را فراهم شدن فضای غنی از اطلاعات در سپهر اطلاعاتی کودک از طریق رشد خوشه اقتصادی محتوا و خدمات فناوری اطلاعات در حوزه کودک اعلام کرد و ادامه داد که طرح ۲۰ تا ۲۰، در جهت تحقق بخشی از این اهداف قرار است اجرایی شود.

وی در ادامه صحبت های خود تاکید کرد که داشتن برنامه‌ای مشخص در این حوزه بسیار مهم است و بیان نمود که در آیین افتتاح طرح ۲۰ تا ۲۰ که با حضور مسئولان کشوری همراه خواهد بود، علاوه بر رونمایی و اعلام برنامه‌های عملیاتی طرح حمایت از کودک در فضای مجازی ، وبگاه طرح ، اولین پیمایش جامع رفتارهای مصرفی کودک در فضای مجازی و اولین گاه‌شمار مصور مناسبت‌ها و زندگی‌نامه‌های چهره‌های ماندگار کودک رونمایی خواهند شد.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر