;
coinex

انجام حملات سایبری توسط ربات ها ؛ کابوس نسل آینده فضای مجازی!

انجام حملات سایبری توسط ربات ها ، به کابوس جدید امنیت در فضای مجازی تبدیل شده است زیرا بدافزارهای منتشر شده توسط ربات ها خطراتی بسیار دارند!

به گزارش تکراتو، پژوهشگران به تازگی اعلام کرده‌اند که انجام حملات سایبری توسط ربات ها و همچنین انتشار بدافزارها توسط آنها می تواند خطرات بسیار بالایی داشته باشد.

محققان و پژوهشگران در موسسه امنیتی IOActive ، در بررسی های خود در مورد انجام حملات سایبری توسط ربات ها ، گزارشاتی را منتشر کرده اند. این محققان اعلام کرده اند که که روبات‌هایی که به انتشار بدافزار و حملات سایبری اقدام می‌کنند، بسیار خطرناکند.

بررسی نحوه انجام حملات سایبری توسط ربات ها

محققان بر این باورند که روبات‌ها می توانند با حمله و نفوذ به دستگاه‌های الکترونیکی و حساب‌های کاربری، ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده مانند بیت کوین، ریپل و مونرو استخراج و ماینینگ کنند. همچنین درصورتی که این اقدام توسط یک روبات بدون داشتن هوش، اخلاق و احساسات انسانی انجام شود، کابوس نسل آینده فضای مجازی و امنیت سایبری به شمار خواهد رفت.

این محققان تاکید کردند که هکرها و مجرمان سایبری از طریق دسترسی به مودم وای فای توانسته‌اند به حساب‌های کاربری و دستگاه‌های الکترونیکی کاربران قربانی نفوذ یابند و ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده استخراج کنند و یا بدافزارهایی را برای اهداف شوم خود در فضای مجازی منتشر کنند.

.

منبع: zdnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر