;
coinex

هکرهای ارز دیجیتالی به دام افتادند! ردیابی هکرهای استخراج کننده ارز

هکرهای ارز دیجیتالی توسط دولت‌های ترکیه ، مصر و سوریه ردیابی شدند. این افراد نسبت به انتشار بدافزار و استخراج ارز مجازی اقدام کرده بودند.

به گزارش تکراتو، تعدادی از هکرها و مجرمان سایبری که قصد داشتند تا از طریق انتشار بدافزارها در رایانه های شخصی کاربران اقدام به استخراج ارز مجازی نمایند، ردیابی شدند.

بازار داغ ارزهای مجازی هکرها و حتی افراد عادی را به فکر استخراج ارز مجازی انداخته است. هکرهای ارز دیجیتالی سعی دارند تا بتوانند از طریق راه های غیرقانونی ارز مجازی استخراج کنند. در این اقدام هکرها بدون اجازه کاربران شخصی، از دستگاه الکترونیکی و حساب‌های کاربری مجازی آنها استفاده کرده و ارز مجازی استخراج می کنند. در این عملیات رایانه های شخصی کاربران مورد آسیب هایی جدی قرار خواهد گرفت.

هکرهای ارز دیجیتالی ردیابی شدند!

دولت های سه کشور ترکیه، سوریه و مصر اعلام کرده‌اند که توانسته اند گروه بزرگی از هکرهای ارز دیجیتالی را که ارزهای مجازی رمزنگاری شده همچون بیت کوین، ریپل و مونرو استخراج یا ماینینگ می کردند را به کمک  دستگاه های اطلاعاتی آنها ردیابی کنند. آنها اعلام کردند که مجرمان سایبری مذکور بدافزارهای خطرناکی را در فضای مجازی و وب سایت های داخلی منتشر کرده‌اند که از رایانه‌ها و حساب‌های کاربری افراد قربانی برای استخراج ارزهای دیجیتالی سواستفاده می کنند.

این کاربران عادی زمانی که می خواستند از منابع رسمی و وب سایت‌های موردنظرشان فایلی را دانلود کنند، هدف هکرها و بدافزارها قرار می گرفتند. این مشکل در کشورهای سوریه و مصر نیز اتفاق افتاده است به گونه ای که تمامی کاربرانی که از مرورگرهای اینترنتی و نرم افزارهایی همچون آنتی ویروس Avast، سی کلینر، مرورگر اوپرا استفاده می کردند، هدف مجرمان سایبری سوری قرار گرفته‌ بودند.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر