;
coinex

امنیت بیشتر در دنیای اینترنت با مرورگر پیشرفته سامسونگ !

با مرورگر پیشرفته سامسونگ امنیت بیشتر در دنیای اینترنت و وب گردی فراهم شده است. شرکت سامسونگ تصمیم دارد تا خدمات وب گردی ایمن را به کاربران ارائه دهد.

به گزارش تکراتو، نسخه ۷.۲ آزمایشی مرورگر پیشرفته سامسونگ روانه بازار شده است. مرورگر پیشرفته جدید سامسونگ دارای حالتی موسوم به وبگردی ایمن است که با استفاده از آن حریم شخصی و امنیت کاربران فضای مجازی بهتر حفظ می شود.

ویژگی های امنیتی و مهم مرورگر پیشرفته سامسونگ

اگر در زمان استفاده از مرورگر پیشرفته سامسونگ وارد سایتی شوید که احتمالا آلوده به بدافزار باشد یا حملات فیشینگ از طریق آن انجام شود، مرورگر مذکور پیام هشداری را برای شما نشان خواهد داد. البته لازم به ذکر است که علاوه بر مرورگر پیشرفته سامسونگ ،مرورگرهای دیگری نیز وجود دارند که خدمات مشابهی را به کاربران ارائه می دهند که از جمله آنها می توان به مرورگر کروم شرکت گوگل اشاره نمود.

مرورگر جدید سامسونگ بر روی گوشی های تولیدی این شرکت که مجهز به اندروید ۵ به بالا باشند، قابل نصب است و از بسیاری از برنامه های جدید تحت وب و همین طور نمایش ویدئوهای ۳۶۰ درجه پشتیبانی می کند. در نسخه آزمایشی جدید همچنین تمهیداتی برای بلوکه کردن محتوای مزاحم و ناخواسته از سوی کاربران نیز در نظر گرفته شده است که از این طریق کاربران قادر خواهند بود تا با آسودگی و سهولت بیشتر از دنیای اینترنت لذت ببرند.

.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر