;
coinex

تولید دوربین های امنیتی هوشمند توسط سونی و نیکون

سونی و نیکون قصد دارند تا با همکاری هم دوربین های امنیتی هوشمند طراحی و تولید نمایند. این دو شرکت پیش از این نیز در زمینه تولید دوربین های عکاسی فعال بوده اند.

به گزارش تکراتو، سونی و نیکون که دو شرکت عظیم و فعال در زمینه تولید دوربین‌های عکاسی هستند، قصد دارند تا به منظور تولید و عرضه دوربین‌های امنیتی و مداربسته با هم همکاری کنند. این همکاری نایس نام دارد و باید گفت که نایس ترکیبی از نخستین حروف نام این دو برند تکنولوژی است. به نظر می رسد که دوربین های امنیتی هوشمند که قرار است توسط این دو برند به بازار عرضه شوند تحولات عظیمی را در این عرصه ایجاد خواهند کرد.

دوربین های امنیتی هوشمند نایس

دوربین های امنیتی هوشمند معمولا در بیرون از منزل و محل کار برای ارتقای امنیت و جلوگیری از ورود افراد غریبه و ناشناس و سارقان نصب می‌شوند. باید گفت که سونی و نیکون که خود سالهاست در زمینه تولید دوربین‌های حرفه‌ای و پیشرفته تجربه کسب کرده اند، اکنون نیز خواهند توانست تا دوربین های امنیتی هوشمند را در سطح مناسبی طراحی و تولید کنند. این دو شرکت نسل جدید از دوربین های امنیتی هوشمند را وارد بازار خواهند نمود.

کاربران با استفاده از این دوربین های امنیتی هوشمند می توانند با استفاده از گوشی خود، دوربین و اطلاعات ذخیره شده بر روی آن را کنترل و مدیریت کنند و در هر زمان که قصد داشته باشند، از احوالات محل کار و منزل خود با خبر شوند.

توسط این دوربین ها اطلاعات بر روی سرویس Cloud  ذخیره و ثبت خواهند شد و در صورت نیاز، با اتصال به اینترنت دوباره بازیابی و احیا می شوند. این اقدام می‌تواند گام بزرگی در راستای هوشمندسازی شهرها و کشورها در جهان باشد که در حال حاضر به سرعت رو به رشد هستند.

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر