;
coinex

فهرست محبوب ترین برندهای تکنولوژی در میان جوانان

فهرست محبوب ترین برندهای تکنولوژی منتشر شد. البته این لیست براساس محبوبیت این برندها در میان جوانان تهیه شده است.

به گزارش تکراتو، جوانان معمولا در دنیای تکنولوژی نیز به دنبال تجملات هستند. جدیدا در مورد محبوب ترین برندهای تکنولوژی در میان جوانان گزارشی تهیه شده است، که براساس آن اپل توانسته دل متولدین هزاره سوم را به دست آورد. نباید فراموش کرد که جوانان یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های مشتریان برندهای بزرگ و مختلف دنیا را تشکیل می دهند. جوانان همیشه به دنبال جذاب‌ترین و جدیدترین محصولات و سرویس‌ها هستند و در مقابل برندهای بزرگ نیز هیچ‌گاه دوست ندارند تا این رده از مشتریان خود را از دست دهند.

فهرست محبوب ترین برندهای تکنولوژی

اگرچه در فهرست محبوب ترین برندهای تکنولوژی نام شرکت های موفقی به چشم می خورد، اما به هر حال جوانان اپل را صدر نشین لیست خود می‌دانند. برای انجام این نظر سنجی شش هزار جوان از کشورهای آمریکا، مکزیک و امارات متحده عربی انتخاب شه اند. لازم به ذکر است که تصمیمات احساسی جوانان باعث شده تا گوگل در جایگاه هفتم قرار گیرد. در ادامه فهرست محبوب ترین برندهای تکنولوژی در میان جوانان مشخص شده است:

  1. اپل
  2. آمازون
  3. یوتیوب
  4. پلی استیشن
  5. استارباکس
  6. نینتندو
  7. گوگل
  8. نتفیلیکس
  9. کوکاکولا
  10. والمارت

مشخص است که در بین محبوب ترین برندهای تکنولوژی اپل توانسته جایگاه اول را به دست آورد و باید گفت که این را مدیون گجت‌‌های هوشمندش است. همچنین یوتیوب هم رتبه سوم خود را مدیون میلیون‌ها ساعت ویدیویی است که روزانه در آن بارگذاری یا تماشا می‌شود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر