;
coinex

هواوی P20 پورشه دیزاین با دوربین سه گانه رویت شد

هواوی P20 پورشه دیزاین در تصویر رندر شده‌ا‌ی که به تازگی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، خودی نشان داد در ادامه با تکراتو همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این محصول را برایتان بگوییم.

تصویر جدید منتشر شده منتصب به هواوی P20 پورشه دیزاین که در ادامه مشاهده می‌کنید، به اشاراتی که خود کمپانی هواوی درباره‌ی سه گانه بودن دوربین پرچم‌دار بعدی این شرکت داشته، اعتبار بیشتری بخشیده است. هرچند که این رندر جدید با تصاویر فاش شده‌ی قبلی از این محصول به طور کامل همخوانی ندارد.

رندرهای قبلی و تصاویر دستگاه‌های نمونه اولیه‌ی پیشین از این محصول این دوربین سه‌گانه را به صورت عمودی نشان داده بودند اما این رندر جدید از چینش افقی این سنسورها در پرچم‌دار بعدی هواوی حکایت دارد.

هواوی P20 پورشه دیزاین با دوربین سه گانه

همچنین این تصویر جدید نشان می‌دهد که این دوربین سه گانه از ترکیب یک دوربین دوگانه و سپس با یک فاصله، لنز سوم که احتمالا از نوع تله خواهد بود، تشکیل شده است. در فاصله‌ی مابین دوربین دوگانه و تک لنز تله‌ در این محصول نیز فلش دوربین قرار گرفته است.

برند لایکا نیز به وضوح بر روی تصویر منتصب به هواوی P20 پورشه دیزاین به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد همکاری کمپانی هواوی با این شرکت آلمانی تخصصی دوربین برای تولید دوربین‌های گوشی همچنان ادامه دارد. ضمنا این دستگاه در تصویر فاش شده رنگ مشکی مات دارد.

همچنین شکلی کلی این دستگاه در تصویر نشان می‌دهد که احتمالا هواوی پی 20 هم نسبت ابعاد 18:9 خواهد داشت. یک لوگوی P شکل نیز روی پنل پشتی گوشی در این تصویر به چشم می‌خورد که نشان نسخه‌ی پورشه دیزاین در آن است.

پیش از این گفته شده بود که هواوی از پرچم‌دار جدید خود یعنی مدل‌های هواوی P20 را در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی خواهد کرد، اما در نهایت این کمپانی معرفی محصولات جدید خود را یک ماه به تاخیر انداخت تا تحت تاثیر توجه زیاد به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس قرار نگیرد.

پرچم‌داران جدید این کمپانی بزرگ چینی 27 مارس (7 فروردین) طی مراسمی در شهر پاریس معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که در کنار نسخه‌ی عادی هواوی P20، یک نسخه‌ی میان‌رده با نام هواوی پی 20 لایت، یک نسخه‌ی قدرتمندتر با نام هواوی پی 20 پرو و یک نسخه‌ی ویژه با نام P20 پورشه دیزاین نیز معرفی خواهند شد.

هواوی پی 20 پورشه دیزاین نسخه‌ی ویژه و باز طراحی شده‌ی P20 پرو محسوب می‌شود که احتمالا 1400 دلار نیز قیمت خواهد داشت. پروشه و هواوی اکنون چند سالی است که با یکدیگر همکاری دارند و اخیرا نیز در یک همکاری تبلیغاتی، هواوی میت 10 پلاس را به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان که می‌توان با کمک هوش مصنوعی آن یک ماشین را هدایت کرد، معرفی کردند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر