;
coinex

ساماندهی تجهیزات سیم کارت خور و آغاز رجیستری تبلت ها

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا، از برنامه ریزی های انجام شده برای رجیستری تبلت ها پس از رفع موانع و مشکلات مربوط به واردات این کالا خبر داد.

به گزارش تکراتو، پس از رفع موانع و مشکلات مربوط به واردات رسمی تبلت های سیم کارت خور به کشور، رجیستری تبلت ها نیز آغاز خواهد شد. حمیدرضا دهقانی نیا اعلام نمود که مطابق با طرح تعریف شده در ساماندهی بازار تجهیزات سیم کارت خور، اجرای طرح ثبت و شناسه دار کردن تبلت نیز الزامی است.

آغاز رجیستری تبلت ها پس از رفع مشکلات واردات

وی در ادامه صحبت های خود در مورد رجیستری تبلت ها و سایر تجهیزات سیم کارت خور اضافه کرد که به دنبال مکانیزمی برای اجرای این قانون هستند. به گفته وی در فرآیند رجیستری تبلت ها ، مشکل تصحیح و تطبیق فرآیند رسمی واردات وجود دارد که پس از رفع آنها رجیستری تبلت نیز آغاز خواهد شد.

چه مشکلی در مورد واردات تبلت و رجیستری آن وجود دارد؟

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا در ادامه صحبت های خود در مورد رجیستری تبلت ها ، از مشکلات مربوط به واردات رسمی این محصول سخن گفت. به گفته وی تبلت هایی که به کشور وارد می شوند، دارای برند تجاری معتبر و شارژر سه تیغه هستند که این استاندارد در کشور مورد پذیرش نیست و شارژر باید دو تیغه باشد.

به گفته وی، یکی از موانعی که واردات رسمی این کالا را با مشکلاتی همراه کرده، این موضوع است. دهقانی نیا در پایان صحبت های خود بر حرکت به سمت کنترل کردن بازار تبلت و شفاف سازی این بازار تاکید کرد و ادامه داد که قانون رجیستری مربوط به تمامی تجهیزات سیم کارت خور استکه تبلت ها را نیز شامل می شود.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر