;
coinex

امکان استفاده از راهنمای صوتی فارسی در اپلیکیشن ویز فراهم شد!

استفاده از راهنمای صوتی فارسی در اپلیکیشن ویز امکان پذیر شد. از این پس ویز قادر است تا کاربران فارسی زبان را به زبان فارسی راهنمایی کند.

ویز یکی از دقیق ترین اپلیکیشن های مسیریابی موجود است که به دلیل نمایش لحظه ای وضعیت ترافیک، پیشنهاد مسیرهای خلوت، امکانات اجتماعی و قابلیت های متنوع و کاربردی خود، توانسته در میان کاربران ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

این اپلیکیشن چندی پیش نیز ویژگی جدیدی را برای راحتی کاربران اضافه کرد. با استفاده از این ویژگی کاربران می توانند راهنمای صوتی فارسی در اپلیکیشن ویز را برای خود شخصی سازی کنند. یعنی کاربران از طریق این قابلیت می توانند راهنمای صوتی را با صدای خود ضبط کنند.

اضافه شدن راهنمای صوتی فارسی در اپلیکیشن ویز

این قابیلت می توانست تا حدودی مشکل نبود راهنمای صوتی به زبان فارسی را در ویز پوشش دهد. اما ویز بالاخره در به‌روزرسانی اخیر خود، راهنمای صوتی فارسی را به طور رسمی به این اپلیکیشن اضافه کرد.

با مراجعه به قسمت تنظیمات ویز و قسمت راهنمای صوتی  می توان در میان زبان های پشتیبانی شونده توسط این اپ، گزینه جدیدی به نام پارسی- ساسان را دید. پارسی – ساسان راهنمای صوتی برگزیده توسط توسعه دهندگان ویز برای فارسی زبانان است. با انتخاب این گزینه ویز شما را با زبان فارسی راهنمایی کند.

استفاده از راهنمای صوتی فارسی در اپلیکیشن ویز

مطابق گزارش کاربران در شبکه های اجتماعی، این راهنما با تلاش جمعی از ادیتورهای فارسی زبان ویز تهیه شده است.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر