;
coinex

بررسی آمار حملات سایبری در سال 2017 ؛ ۵۰۰ حمله در هر دقیقه!

شرکت امنیتی مک آفی در مورد آمار حملات سایبری در سال 2017 سخن گفت و اعلام نمود که در سال گذشته تقریبا در هر دقیقه ۵۰۰ حمله بدافزاری کشف شده است.

به گزارش تکراتو، آمار حملات سایبری در سال 2017 به اوج خود رسید و برآوردها نیز حاکی از آن است که رکورد حملات سایبری و نفوذ بدافزارها به رایانه‌ها و سیستم‌های شخصی و سازمانی در سال جاری میلادی ۲۰۱۸ شکسته خواهد شد. بدافزارها، باج‌افزارها و حملات DDOS از جمله تهدیدهای امنیتی بودند که از سال ۲۰۱۶ کاربران فضای مجازی را در معرض خطر حملات سایبری قرار دادند و موجب لو رفتن اطلاعات شخصی و محرمانه آن‌ها شدند.

سالانه شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی بزرگی در سراسر جهان متحمل خسارات و آسیب‌های جبران ناپذیری می‌شوند. بنابراین خطر حملات سایبری در کمین تمامی افراد، کاربران و شرکت‌های کوچک و بزرگ است و دیگر نمی‌توان مدعی شد که کسی از گزند و خطرات حملات سایبری در امان است.

بررسی آمار حملات سایبری در سال 2017

شرکت مک آفی (McAfee) که در زمینه امنیت سایبری رایانه و ساخت آنتی ویروس‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کند، گزارشی در مورد آمار حملات سایبری در سال 2017 منتشر کرده و اعلام نموده که در هر ثانیه بیش از هشت بدافزار و باج‌افزار ردیابی می شوند.

به گفته این متخصصان و براساس آمار حملات سایبری در سال 2017 ، در سه ماهه چهارم و پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی تقریبا در هر دقیقه ۵۰۰ حمله بدافزاری و ویروس به رایانه و دستگاه‌های الکترونیکی اتفاق افتاده است. بیشتر بدافزارهای یافت شده در زمینه استخراج ارزهای دیجیتالی، بهداشت و سلامت بوده اند.

.

منبع: itpro

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر