;
coinex

محصولات جدید اپل برای دانش‌آموزان و معلمان رونمایی خواهد شد!

در تاریخ ۲۷ مارس سال جاری میلادی مراسمی با محوریت آموزش برگزار و محصولات جدید اپل برای دانش‌آموزان و معلمان در این مراسم معرفی و رونمایی خواهد شد.

اپل با انتشار دعوت نامه‌ای به آموزگاران و فعالان در حوزه آموزش و مدارس، اعلام کرده است که می‌خواهد مراسم و رویدادی را با محوریت آموزش و پرورش دانش‌آموزان و معلمان برگزار کند.

هدف از ارائه محصولات جدید اپل برای دانش‌آموزان چیست؟

البته در این دعوت نامه‌ای که اپل منتشر کرده است، نمی‌توان به جزئیات مراسم آن پی برد اما بسیاری از گزارشگران برآورد کرده‌اند که اپل می‌خواهد محصولاتی نظیر لپ‌تاپ‌های مک بوک ایر یا تبلت‌های آی‌پد خود را با قیمتی بسیار پایین‌تر برای مدارس و دانش‌آموزان عرضه کند تا بدین ترتیب بتواند نقش پررنگی را برای توسعه و گسترش نوآوری و تکنولوژی در کنار تحصیل ایفا کند.

چون اپل سعی دارد آی‌پدهای خود را بعنوان یکی از اصلی‌ترین محصولات و لوازم‌التحریرهای تحصیلی در مدارس ایالات متحده آمریکا جا بیندازد، بسیاری از تحلیلگران اعلام کرده اند که اپل احتمالا می‌خواهد در این رویداد بزرگ، از دو محصول جدید خود یعنی نسل جدید مک بوک ایر با نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با قیمت حدودی بین ۷۹۹ تا ۸۹۹ دلار و همچنین یک آی‌پد ۹.۷ اینچی با قیمت حدودی ۲۵۹ دلار رونمایی کند.

.

منبع: cnet

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر