;
coinex

تلگرام ایران را تحریم کرد؛ خرید ارز مجازی تلگرام توسط ایرانی ها امکان پذیر نیست!

براساس اطلاعات موجود، کاربران ایرانی اجازه خرید پول مجازی تلگرام را ندارند. این ارز مجازی که گرم نام دارد چندی پیش توسط این شبکه اجتماعی عرضه شد!

به گزارش تکراتو، در اوایل ژانویه ۲۰۱۸ بود که تلگرام قصد خود برای ارائه ارز مجازی گرم اعلام کرد. این شبکه اجتماعی به ایران اجازه خرید ارز مجازی را نمی دهد. براساس توافقنامه گروه سرمایه گذاران تلگرام، افراد و کشورهای فهرست تحریم انگلیس، آمریکا، اتحادیه اروپا یا سازمان ملل قادر نیستند ارز دیجیتالی تلگرام را خریداری کنند.


بیشتر بخوانید: ارز رمزنگار جدید تلگرام در دنیای مجازی عرضه می شود!


چه کشورهایی اجازه خرید ارز مجازی تلگرام را ندارند؟

علاوه بر ایران کشورهایی چون کوبا، شبه جزیره کریمه، کره شمالی و سوریه نیز اجازه خرید ارز مجازی تلگرام را ندارند. علاوه بر آن، این محرومیت برای تمام افرادی اعمال خواهد شد که در مناطق تحریم شده زندگی می کنند. این سند اشاره می کند چنین مناطقی عبارتند از ایران، کوبا، شبه جزیره کریمه، کره شمالی و سوریه.

تاکنون دو منبع ( یک تاجر ناشناس روس و دیگری یکی از مدیران صندوق های مالی) وجود توافقنامه گروه سرمایه گذاران تلگرام را تایید کرده اند. این دو فرد قصد دارند در پروژه ارز مجازی تلگرام شرکت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دلیلش اینه از سمت نهادهای مالی تحریم نشوند چون این کشورها تو لیست سیاهتروریستی هستند و تلگرام از ترس تحریم های بین المللی این کشورها را تحریم کرده چون میتوانند تحریم هایشان را دور بزنند و نود درصد از نهادها و استارت اپ های بزرگ بین المللی در کشورهای بزرگ صنعتی جهان اول هست و طبیعیه اولین قربانی ها ما هستیم تو همه چیز بشدت عقب مونده هستیم و کل دنیا ما رو تحریم کردند نه بخاطر عقاید اسلامی خیر کشورهای اسلامی زیاد هستند مشکل اینجاست که ما اعلام جنگ و دشمنی با کل دنیا کردیم و الان ثمره این جنگ بی ثمر پوچ فرسوده کننده دامنگیر ما شده جنگی بی هدف و بدون هیچ نتیجه مفیدی هند استعمار انگلیس و بیرون کرد و الان بمب هسته ای داره استقلال مالی داره و هیچ وابستگی به انگلیس امریکا نداره و مستقل و با غرور زندگی میکنند ولی ما چه اوضاعی داریم؟؟؟
    وقتی نه پیشرفتی داریم نه قدرت نظامی مطرحی هستیم چرا به دنیا اعلام جنگ زود هنگام دادیم و زیر ساخت ها و نسل جوان خودمان را نابود کردیم همزمان با شوروی انگلیس امریکا جنگیدیم به چه دلیلی؟؟؟؟
    میدانم شوروی انگلیس امریکا و همه دول قدرتمند جهان دشمن ما هستند ولی دشمنی اشکار و دادن شعارها جز نکبت چه ثمری داشت!؟؟
    خدا انگلیس امریکا و دوستانشان را لعنت کند ولی اگر کمی سیاست داشتیم چقدر رنج مصیبت و فقر نکبت از کشورما رخت میبست و میرفت من نمیگویم دوستی کنیم با ظالم خیر فقط تقیه میکردیم و اعلام جنگ نمیکردیم تا زمانیکه قدرتمند شویم انگاه اگر قدرتش را داشتیم نابودشان میکردیم یا نه لااقل در بخش اقتصاد و صنعت و حتی نظامی اینهمه وابسته نبودیم و نه شعاری بلکه واقعا محتاج انها نبودیم

    پاسخ