;
coinex

آغاز انتشار رسمی برنامه گوگل لنز برای آیپد و آیفون!

انتشار رسمی برنامه گوگل لنز برای آیپد و آیفون آغاز شد. این قابلیت که پیش از این فقط در گوشی های اندرویدی قابل استفاده بود اکنون در آیپد و آیفون هم در دسترس است.

به گزارش تکراتو، اکنون که برنامه گوگل لنز در تمامی گوشی های اندرویدی قابل استفاده است به معنای فراموش کردن گوشی های اپل نیست بلکه این شرکت به فکر استفاده از این برنامه در محصولات اپل نیز بوده است.


بیشتر بخوانید: امکان استفاده از قابلیت هوش مصنوعی گوگل لنز برای تمام گوشی‌های اندرویدی فراهم شد!


آغاز انتشار رسمی برنامه گوگل لنز

غول موتورهای جستجو ساعاتی پیش بود که از انتشار رسمی برنامه گوگل لنز برای iOS  خبر داد. صاحبان آی دیوایس احتمالا تا پایان هفته آینده برنامه گوگل لنز را دریافت خواهند کرد. برای دسترسی به مزایای گوگل لنز در آیفون، باید آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل فوتوز را از اپ استور دریافت کرد. گوگل بخشی از اپلیکیشن فوتوز را به جستجوی بصری گوگل لنز اختصاص داده که می تواند در صورت گرفتن دوربین به سمت یک شیء، در مورد آن اطلاعاتی از گوگل برایتان استخراج کند.

لازم به ذکر است که ارائه برنامه گوگل لنز برای دیوایس های iOS درست مثل دیوایس های اندرویدی به صورت تدریجی و از سمت سرور انجام می گیرد. بنابراین اگر با به‌روزرسانی گوگل فوتوز به آخرین نسخه، آن را دریافت نکردید، بهتر است تا انتهای هفته آینده برای آزاد شدن این قسمت منتظر بمانید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر