;
coinex

برنامه واقعیت افزوده ای بی امکان بسته بندی هوشمند کالا را فراهم کرد!

برنامه واقعیت افزوده ای بی امکان بسته بندی هوشمند کالا را فراهم نموده است. این برنامه برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش تکراتو، سایت خرید آنلاین ای بی توانسته قابلیت جذابی را به برنامه تلفن همراه خود اضافه کند که امکان انتخاب بسته بندی مناسب برای کالای های فروخته شده را با استفاده از فناوری واقعیت افزوده فراهم می کند.

اهمیت بسته بندی هوشمند کالا با برنامه واقعیت افزوده

بسته بندی هوشمند کالا که امکان انتخاب جعبه مناسب برای بسته بندی و پست کردن اقلام فروخته شده را به صورت آنلاین فراهم می کند، از اهمیت زیادی برخوردار است. از جمله می توان به تحویل ایمن و بدون آسیب دیدگی اقلام مذکور اشاره نمود.

برای استفاده از این قابلیت لازم است تا در محیط برنامه موبایلی eBay گوشی را در برابر کالایی که از طریق ای – بی فروخته اید بگیرید تا فناوری واقعیت افزوده، جعبه های مختلف را برای بسته بندی آن کالا به شما نشان دهد. در ادامه می توان جعبه را انتخاب کرد و نحوه قرار گیری کالا در آن جعبه و میزان فضای باقی مانده را نیز مشاهده کرد.

لازم به ذکر است که این برنامه در حال حاضر فقط با تعداد محدودی کالا سازگاری دارد که البته ای – بی هنوز فهرست این کالاها را ارائه نکرده است. کاربران برای استفاده از این خدمات باید برنامه موبایلی ای – بی خود را به روز رسانی کنند.

بسته بندی هوشمند کالا

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر