;
coinex

افزایش بی اعتمادی کاربران به فیس بوک ؛ بررسی میزان محبوبیت فیس بوک

بی اعتمادی کاربران به فیس بوک افزایش یافت. رسوایی اخیر در مورد افشای اطلاعات ده ها میلیون کاربر باعث شد موج بی اعتمادی به سمت این شبکه سرازیر شود.

به گزارش تکراتو، پس از آنکه مدیرعامل فیس‌بوک به دسترسی اطلاعات شخصی کاربرانش اعتراف نمود، بی اعتمادی کاربران به فیس بوک افزایش یافت و باعث شد تا بسیاری از افراد نسبت به امنیت این شبکه اجتماعی دچار تردید شوند.

مارک زوکربرگ، موسس و مدیر عامل شبکه اجتماعی فیس بوک، چندی پیش سکوت رسانه‌ای خود در مورد رسوایی اطلاعاتی فیس بوک را شکست و به دسترسی غیرمجاز موسسه تحقیقاتی و تحلیلگرانه کمبریج آنالیتیکا به اطلاعات شخصی میلیون‌ها کاربر در این شبکه اعتراف نمود.

بی اعتمادی کاربران به فیس بوک افزایش یافت!

پس اعتراف زاکربرگ، موج بی اعتمادی کاربران به فیس بوک افزایش یافت و باعث شد این شبکه اجتماعی پرطرفدار و محبوب توسط تمام جهان مورد انتقاد قرار گیرد. در ادامه  کاربران این شبکه اجتماعی را به سهل انگاری و خیانت در امانت متهم کردند. کاربران اعلام کردند که فیس بوک موظف بوده است در برابر هر نهاد و موسسه‌ای حتی به منظور تحقیقات و آمار، از اطلاعات کاربرانش محافظت کند.

نظرسنجی در مورد میزان محبوبیت فیس بوک

نتایج یک نظرسنجی که به تازگی از مردم و کاربران در ایالات متحده آمریکا گرفته شده است، نشان می دهد که فیس بوک در میان سایر غول‌های تکنولوژی از محبوبیت کمتری برخوردار است. در این نظرسنجی، فیس بوک ۵۹ درصد، آمازون ۱۱ درصد، گوگل ۴ درصد، اپل ۳ درصد و مایکروسافت ۲ درصد از نفرت و بی‌اعتمادی مردم را به خود اختصاص داده‌اند.

 افزایش بی اعتمادی کاربران به فیس بوک

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر