;
coinex

استفاده هواوی از فناوری تشخیص چهره ؛ فیس آی دی اپل یا هواوی؟!

شرکت هواوی فناوری تشخیص چهره ارائه می کند. این شرکت با استفاده از حسگرهای جدید سیستم تازه ای برای شناسایی هویت کاربران تلفن همراه ارائه خواهد کرد.

هواوی قصد دارد تا فناوری تشخیص چهره را در تلفن های همراه ارائه کند که از فناوری فیس آی دی شرکت اپل برتر باشد. زمانی که اپل از فناوری شناسایی مالک گوشی از طریق چهره وی و باز کردن قفل گوشی از طریق نگاه کردن فرد به آن استفاده کرد، مدتی در مرکز توجه قرار گرفت. اما بعد از مدتی مشخص شد فناوری یادشده از مشکلات نرم افزاری خاصی برخوردار است و در بعضی مواقع قادر به شناسایی مالک گوشی نیست.

این فناوری همچنین در مورد شناسایی افرادی که مونث یا غیرسفیدپوست بودند نیز ضعیف عمل می کرد. اکنون هواوی قصد دارد فناوری تشخیص چهره را برای مقابله با این مشکل به صورتی بهتر و ارزان قیمت تر با استفاده از حسگرهای Time of Flight (ToF)  ارائه کند.

هواوی و فناوری تشخیص چهره

هواوی اعلام کرده است که استفاده از فناوری تشخیص چهره را از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد. سیستم مذکور با دقت بیشتری پستی ها و بلندی های چهره هر فرد را تشخیص می دهد و با دوربین مادون قرمز خود می تواند محاسبات و بررسی های لازم را با سرعت انجام دهد.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    امیدوارم هووآوی همانند اپل مشکلاته نرم افزاری نداشته باشه

    پاسخ