;
coinex

انتشار ویدئوهای فروش اسلحه در یوتیوب ممنوع شد!

از ماه آینده انتشار ویدئوهای فروش اسلحه در یوتیوب ممنوع خواهد شد. این تصمیم به دنبال حادثه تیراندازی با سلاح‌های گرم در دبیرستان‌ها و مدارس آمریکا گرفته شده است.

این سرویس محبوب و پرطرفدار اجتماعی که تحت مالکیت شرکت گوگل قرار دارد از ممنوعیت انتشار ویدئوهای فروش اسلحه در یوتیوب و استفاده از سلاح‌های گرم و لوازم جانبی آن در آینده‌ای نزدیک خبر داده است. البته بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این سیاست جدید در طول ۴ ماه گذشته اتخاذ شده است.

ممنوعیت انتشار ویدئوهای فروش اسلحه در یوتیوب

بزرگترین پلت فرم ویدئویی جهان قصد دارد از انتشار ویدئوهای فروش اسلحه در یوتیوب جلوگیری کند. به دنبال حادثه تیراندازی و حملاتی که با سلاح‌های گرم در دبیرستان‌ها و مدارس ایالات متحده آمریکا رخ داده است، این شبکه اجتماعی از ماه آینده از انتشار ویدئوها و محتوای مرتبط با فروش و تبلیغات اسلحه جلوگیری می کند.

به نظر می رسد که یوتیوب در کنار سایر شبکه‌های اجتماعی در تلاش است با وضع قوانین سخت‌گیرانه به مقابله با چالش‌هایی که مردم و شهروندان با آن مواجه هستند، بپردازد. بنیاد ملی تیراندازی در ایالات متحده آمریکا در مورد پیامدهای ممنوعیت انتشار ویدئوهای فروش اسلحه در یوتیوب و به مخاطره افتادن آزادی بیان، ابراز نگرانی کرده است.

.

منبع: nytimes

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر