;
coinex

تاخیر در عرضه اسپیکر خانگی هوشمند فیسبوک به دلیل رسوایی اخیر اطلاعاتی!

اسپیکر خانگی هوشمند فیسبوک با تاخیر عرضه خواهد شد. علت این تاخیر رسوایی اطلاعاتی اخیر فیس بوک که مشکلاتی را ایجاد کرده ، اعلام شده است.

به گزارش تکراتو، غول شبکه های اجتماعی تصمیم گرفته که به دلیل مشکلات جدید موجود و رسوایی اطلاعاتی اخیری که اتفاق افتاده، عرضه اسپیکر خانگی هوشمند خود را به تاخیر بیندازد. قرار بود اسپیکر خانگی هوشمند فیسبوک در کنفرانس توسعه دهندگان F8  در اردیبهشت ماه به شکل رسمی رونمایی شود.

این رسوایی اتفاق افتاده باعث شد تا مردم نسبت به فیس بوک بدبین شوند و بنابراین اکنون زمان مناسبی نیست که از مردم خواسته شود به فیسبوک اعتماد کنند و محصولی همواره متصل به شبکه و مجهز به میکروفون و دوربین را در منازل خود نگهداری نمایند.


بیشتر بخوانید: رسوایی کمبریج آنالیتیکا فیس‌ بوک ؛ پایانی بر رویای “رئیس جمهور مارک زاکربرگ”؟


عرضه محصولات جدید فیسبوک

یکی از این محصولات وسیله ای ویدیومحور با نام Portal  است که مجهز به نمایشگر لمسی بزرگ است و دیگری هم یک اسپیکر هوشمند و مستقل که با قیمت کمتری نسبت به پورتال به فروش می رسد. هر دو محصول فوق از دستیار صوتی توسعه یافته توسط فیسبوک بهره می گیرند که عملکردی شبیه آمازون الکسا یا اپل سیری دارند.


بیشتر بخوانید: صفحات اول روزنامه ها و نشریات آمریکایی به عذرخواهی فیس بوک از کاربران اختصاص یافت!


مشکلات مربوط به عرضه اسپیکر خانگی هوشمند فیسبوک

عرضه اولیه این محصولات برای پاییز امسال تعیین شده بود اما حالا فیسبوک می خواهد بازبینی جامعی را روی فرایند و نحوه جمع آوری اطلاعات از کاربران انجام دهد. فیسبوک بیشتر به دنبال اطلاع رسانی دقیق تر و جمع آوری کمتر داده هاست و یا اینکه قصد دارد به شکل هوشمندانه تری این فرایند را انجام دهد که افتضاحی به بار نیاید.

البته پیش از رسوایی های اخیر، باز هم فروش اسپیکر خانگی هوشمند فیسبوک کار ساده ای نبود، زیرا بسیاری از طرفداران تئوری های توطئه اعلام کرده اند فیسبوک به شکل مخفیانه از میکروفون موبایل ها استفاده کرده و مکالمات روزمره کاربران را به تبلیغات هدفمند تبدیل می کند.

با وجود اینکه در تحقیق سال گذشته فیسبوک یکی از پایین ترین رتبه ها را از نظر اعتماد کاربران آمریکایی به خود اختصاص داده بود، اما تعداد زیادی از شرکت کنندگان در تحقیق، به اسپیکر خانگی هوشمند فیسبوک علاقه نشان دادند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر