;
coinex

مشکلات آپدیت نکردن موبایل ها در هلند سامسونگ را به دادگاه برد!

سامسونگ به دلیل مشکلات آپدیت نکردن موبایل ها در هلند به دادگاه می رود. پرونده ای علیه این شرکت کره ای توسط  نهاد حفاظت از حقوق مصرف کننده تشکیل شده است.

اوایل سال 2016 میلادی بود که پرونده ای در هلند علیه سامسونگ تشکیل شد. نهاد حفاظت از حقوق مصرف کننده ها که  The Consumentenbond نام دارد به دلیل مشکلات آپدیت نکردن موبایل ها ، از این کمپانی کره ای شکایت کرده و این پرونده به دادگاه راه یافته است.


بیشتر بخوانید: توسعه شارژر از راه دور بی سیم سامسونگ به زودی! تحولی در تولید شارژر


این نهاد اعلام کرده است که سازندگانی مانند سامسونگ باید تا دو سال پس از خرید، کاربران را از نظر آپدیت های نرم افزاری مورد حمایت قرار دهند. البته سامسونگ چنین ادعایی نکرده و تاریخ پشتیبانی دوساله از دید این شرکت از زمان عرضه اولیه محصول آغاز می شود و نه از تاریخ خرید.


بیشتر بخوانید: آزمایش موفقیت آمیز اینترنت ۵G توسط سامسونگ


مشکلات آپدیت نکردن موبایل ها و شکایت از سامسونگ

این تفاوت دیدگاه باعث شکایت از سامسونگ شد. نهاد حفاظت از مصرف کنندگان پشتیبانی دوساله پس از تاریخ خرید را در نظر دارد اما سامسونگ می گوید هیچ الزامی برای این کار وجود ندارد. برخی از پرچمداران قبلی سامسونگ نظیر گلکسی اس 4، اس 5 و اس 6 که در سال های 2013 الی 2015 معرفی شده اند، همگی سال گذشته میلادی آپدیت شدند که بازه ای فراتر از تعهد اولیه سازنده را شامل می شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر