;
coinex

امکان مشاهده‌ی تاریخ انتشار اولیه اپلیکیشن ها قابلیت جدید پلی استور است!

پلی استور تاریخ انتشار اولیه اپلیکیشن ها را هم به نمایش می گذارد. پیش از این فقط تاریخ آخرین به روزرسانی اپلیکیشن ها قابل رویت بود.

به گزارش تکراتو، پلی استور در بخش توضیحات هر اپلیکیشن یا بازی، تاریخ آخرین به روزرسانی آن را اعلام می کند اما اکنون تغییرات جدیدی اعمال شده و علاوه بر تاریخ بروزرسانی، تاریخ انتشار اولیه هر اپلیکیشن هم در پلی استور قابل مشاهده است.


بیشتر بخوانید:  پلی استور گوگل از بعضی گیمرها برای امتیاز دهی به جنبه‌های مختلف هر بازی کمک می‌گیرد


تاریخ انتشار اولیه اپلیکیشن ها در پلی استور

با اضافه شدن این ویژگی جدید، پیش از دانلود هر اپ و بازی می توان عمر آن در پلتفرم اندروید را نیز مشاهده کرد. برای آگاه شدن از این موضوع باید در زیر توضیحات هر اپ گزینه Read more را انتخاب کرد و در بخش Released on، تاریخ انتشار اولیه آن ها را چک نمود. باید گفت که در میان اپلیکیشن های موجود در پلی استور، محصولات گوگل قدمت بیشتری دارند.


بیشتر بخوانید: گوگل در حال آزمایش قابلیت جدید پیشنهادهای جستجو در پلی استور است


مشکل ویژگی جدید پلی استور

نمایش تاریخ انتشار اولیه اپلیکیشن ها خالی از مشکل هم نیست. مثلا تاریخ انتشار فیسبوک 31 دسامبر 1969 ذکر شده و برای بعضی دیگر از اپ ها نیز تاریخ های اشتباه اعلام شده است. البته با وجود این مشکلات، امکان مشاهده تاریخ انتشار اولیه اپلیکیشن ها ، برای بررسی جدید بودن آنها بسیار خوب و کاربردی است و می توان تفاوت اپی که تازه به پلی استور آمده با اپ قدیمی که صرفا نام تازه ای برای خود انتخاب کرده را تشخیص داد.

 تاریخ انتشار اولیه اپلیکیشن ها

 

.

منبع: android police

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر