;
coinex

پیش بینی طول عمر با یک اپلیکیشن؛ هوش مصنوعی طول عمر را مشخص می کند!

پیش بینی طول عمر با استفاده از یک اپلیکیشن جدید امکان پذیر شد. این اپلیکیشن با کمک هوش مصنوعی و براساس میزان فعالیت فرد، طول عمر وی را تخمین می زند.

به گزارش تکراتو، انسان ها همواره تمایل دارند به روش های مختلف طول عمر خود را پیش بینی کنند. ساخت این اپلیکیشن جدید می تواند به اینگونه افراد کمک کند و به پیش بینی طول عمر آنها بپردازد.


بیشتر بخوانید: آیا نوشیدن قهوه موجب افزایش طول عمر می‌شود؟


ساخت اپلیکیشنی برای پیش بینی طول عمر

محققان موسسه  فیزیک و فناوری روسیه اعلام کردند که توانسته اند اپلیکیشنی برای پیش بینی طول عمر طراحی کنند. این برنامه رایگان است وGero  نام دارد. این برنامه  با استفاده از هوش مصنوعی اطلاعات سرعت سنج موبایل کاربر را تحلیل می کند و طول عمر فرد را در بازه زمانی ۳۶.۵  روز تخمین می زند.


بیشتر بخوانید: محققان می‌گویند، طول عمر طبیعی انسان محدودیتی ندارد!


Gero چگونه طول عمر را پیش بینی می کند؟

این اپلیکیشن از اطلاعات گجت های پوشیدنی که سلامت فرد را رصد می کنند برای پیش بینی طول عمر استفاده می کند. اگر  فرد عواملی مانند سلامتی و بهداشت را رعایت نکند این پیش بینی کاهش می یابد. بنابراین به کاربر انگیزه می دهد تا زندگی سالمتری داشته باشد.

محققان روس سوابق فعالیت های فیزیکی و اطلاعات کلینیکی پژوهش بهداشت و تغذیه ملی آمریکا از ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ را تحلیل کردند و در ادامه به یک شبکه عصبی آموزش داده شد تا سن بیولوژیک و خطر مرگ داوطلبان را با استفاده از تحلیل یک هفته فعالیت های بدنی آنان تخمین بزند

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر