;
coinex

با انتشار نسخه بتای آی او اس 11.4 مشکلات نسخه های قبلی حل می شود!

به دنبال عرضه رسمی آی او اس 11.3، اولین نسخه‌ی بتای آی او اس 11.4 برای آیفون و آیپد جهت استفاده توسعه کنندگان، عرضه شد.

پس از انتشار اولین نسخه بتای آی او اس 11.4 ، اولین نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل‌های watchOS 4.3.1  برای پوشیدنی‌های اپل‌واچ و tvOS 11.4 برای تلویزیون‌ها و هوم پاد اپل منتشر شد. به روزرسانی جدید iOS 11.4  علاوه بر از بین بردن اشکالات نرم افزاری نسخه قبلی، توانسته قابلیت های جدیدی را نیز به این سیستم عامل اضافه کند.


بیشتر بخوانید: اپل آی او اس ۱۱.۴ را تایید کرد؛ آشنایی با تغییرات این نسخه جدید!


استفاده از نسخه بتای آی او اس 11.4

نسخه‌ی iOS 11.4 بازگشت ویژگی AirPlay 2 را به این سیستم عامل نوید می‌دهد که در ورژن قبلی حذف شده بود. ویژگی یاد شده به کاربر اجازه می دهد محتوای صوتی دلخواه خود را از طریق چند گجت به طور همزمان ضبط کرده و حتی آن را به صورت آنلاین استریم کند. از این ویژگی همچنین می‌توان برای ضبط و استریم به وسیله چندین هوم پاد نیز بهره برد. سیستم عامل جدید قابلیت جفت کردن استریو هوم پاد‌ها را نیز معرفی کرده است. البته هنوز نمی‌توان از این ویژگی بهره برد و نیاز است که آپدیت جدیدی برای این سخت افزار عرضه گردد.


بیشتر بخوانید: افکار جدید اپل؛ علت عدم استفاده از پردازنده های اینتل در کامپیوتر های مک چیست؟


لازم به ذکر است که در این نسخه پیغام‌های موجود در حافظه‌ی ابری iCloud دقیقا به همان شکلی که نوشته شده‌اند، ادا می‌گردنند زیرا پیغام مذکور توسط سیستم عامل و همچنین گجت‌های اپل بررسی و تنظیم خواهد شد. ویژگی AirPlay 2 در tvOS 11.4 دوباره معرفی شده و به نسل چهارم و پنجم تلویزیون‌های اپل که در واقع از کیفیت 4K  پشتیبانی می‌کنند، بازگشته است. همچنین watchOS 4.3.1 نیز علاوه بر رفع اشکلات نرم افزاری تغییرات عمده‌ای نیز داشته است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر