;
coinex

اپل در فکر تولید آیفون خمیده ؛ تبدیل اپل به شرکت تریلیون دلاری

اطلاعات موجود نشان از تولید آیفون خمیده توسط اپل دارد. تحلیل گران ادعا دارند تولید این محصول جدید می تواند اپل را به اولین شرکت تریلیون دلاری دنیا تبدیل کند.

شایعاتی در مورد تولید آیفون خمیده   توسط اپل منتشر شده است. براساس این گفته ها اپل در حال بررسی و تولید نمونه‌ های آزمایشی از آیفون‌ هایی با لبه‌ی خمیده است. یک تحلیلگر در این مورد ادعا کرده که ظهور آیفون خمیده ، اپل را به اولین شرکت تریلیون دلاری دنیا تبدیل خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: اپل آی او اس ۱۱.۴ را تایید کرد؛ آشنایی با تغییرات این نسخه جدید!


سال گذشته که اپل از آیفون X رونمایی کرد، استراتژی تازه ای را در پیش گرفت. به نظر می‌رسد این روند نو، در طراحی و تولید آیفون‌های بعدی نیز به کار گرفته شود. بنابراین به نظر می رسد که اپل به استفاده از تکنولوژی نمایشگر پیشرفته تری روی آورده که تجربه‌ی تعاملی‌تری را فراهم می کند.


بیشتر بخوانید: افزایس تعداد کاربران اپل موزیک ؛ عبور از مرز ۴۰ میلیون نفر!


تولید آیفون خمیده توسط کمپانی اپل

یک تحلیلگر در مورد تولید آیفون خمیده توسط اپل اعلام کرده است که آیفون‌ جدید با نمایشگر‌های اولد خمیده می‌تواند تاثیر شگرفی بر طرفداران اپل داشته باشد. به گفته وی حدود ۳۵۰ میلیون کاربر آیفون تا سال ۲۰۱۹، موبایل های هوشمند خود را ارتقا خواهند داد.

ارزش اپل در بازار بورس آمریکا با نرخ ۱۷۰ دلار در حال معامله است، بنابراین ارزش کنونی کمپانی کوپرتیونی ۸۶۲ میلیون دلار است. به همین دلیل است که عرضه‌ی آیفون‌ هایی متفاوت‌ تر از همیشه می‌تواند دستیابی به ارزش یک تریلیون دلار را برای این شرکت آسان کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bgr

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر