;
coinex

علت شکایت سامسونگ از کره جنوبی چیست؟

علت شکایت سامسونگ از کره جنوبی انتشار گزارشی در مورد شرایط کار این شرکت است. قرار است این گزارش به زودی منتشر شود.

به گزارش تکراتو، دولت کره جنوبی اعلام نموده که قصد دارد اطلاعاتی در مورد شرایط کار یکی از کارخانه‌های تولید چیپست را منتشر کند. فعالان حقوقی محلی و رسانه‌ها، طی امضای نامه‌هایی دولت این کشور را مجبور کرده‌اند تا گزارشات موجود را به اطلاع عموم برساند.


بیشتر بخوانید: زیبایی و خلاقیت در طراحی گلکسی S9 سامسونگ


دادخواست سامسونگ به کمیته تجدید نظر

این کمپانی دادخواستی به کمیسیون تجدید نظر اداری مرکزی کره جنوبی ارسال نمود. همچنین درخواست جداگانه‌ای به دادگاه منطقه سوان نیز فرستاد. این شرکت در این مورد اعلام نمود که گزارشی که قرار است توسط دولت منتشر شود، بسیاری از اسرار خرید و فروش این شرکت و تاسیسات تولیدات نیمه رسانا را فاش خواهد کرد.

لازم به ذکر است که سامسونگ و کمپانی‌های دیگری که با مواد شیمیایی خطرناک سر و کار دارند مجبورند که همواره گزارشات زیادی در مورد وضعیت کارگران خود به دولت‌ها ارائه دهند که البته این گزارشات علنی نیستند اما درصورت جمع آوری امضا و درخواست گروهی برخی از آنها قابل انتشار هستند.


بیشتر بخوانید: بررسی سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس


شکایت سامسونگ از کره جنوبی

وزارت کار کره تصمیم دارد تا گزارشاتی درباره وضعیت کارمندان مشغول در تاسیسات تولیدات نیمه‌هادی سامسونگ منتشر کند. اکنون سامسونگ در مورد افشای این اطلاعات نگران است. این شرکت اعلام نموده که در حال حاضر به علت فاصله‌ زیادی که با کمپانی ‌های چینی دارد، اصلا نگران رقابت با آنها نیست اما در صورتی که این اطلاعات فاش شوند، ضربه‌ی جبران ناپذیری به برنامه های آینده این کمپانی وارد خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر