;
coinex

مخالفت اپل با تصمیم ترامپ در مورد لغو طرح انرژی پاک

مخالفت اپل با تصمیم ترامپ به علت لغو طرح انرژی پاک بوده است. این کمپانی در ادامه بیانیه ای را به سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا ارسال کرد.

به گزارش تکراتو، دونالد ترامپ مخالف طرح ایجاد نیروگاه های انرژی پاک است. باراک اوباما، رییس جمهور پیشین ایالات متحده در سال 2015 طرح جامعی را با عنوان انرژی پاک به تصویب رساند که انتشار گازهای گلخانه ای از نیروگاه های ذغال سنگ را محدود می کرد. این طرح از سال 2015 مسکوت مانده بود ولی هفته گذشته اسکات پریوت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از تصمیم دونالد ترامپ برای لغو آن خبر داد.


بیشتر بخوانید: دولت انگلستان برای خانواده‌های کم بضاعت پنل خورشیدی نصب می‌کند


مخالفت اپل با تصمیم ترامپ

مخالفت اپل با تصمیم ترامپ در این زمینه بود. اپل در ادامه بیانیه ای را به سازمان حفاظت از محیط زیست ارسال کرد که در آن به پیامدهای ناگوار زیست محیطی، مدیریتی و اقتصادی لغو طرح انرژی پاک اشاره شده بود.

اپل در بخش دیگری از بیانیه در مورد سرمایه گذاری های چشمگیر این کمپانی برای تامین 100 درصدی انرژی مورد نیاز از منابع تجدیدپذیر سخن گفته و اعلام کرده که در صورتی که این طرح لغو شود تصمیمات این کمپانی با مشکل مواجه خواهد شد.

مخالفت اپل با تصمیم ترامپ

رابرت ردلینگر، مدیر بخش انرژی جهانی اپل در این بیانیه تاکید کرده که آنها به عنوان یکی از مصرف کنندگان بزرگ الکتریسیته که استراتژی انرژی پاک را با موفقیت دنبال کرده اند عقیده دارند این طرح می تواند به تدوین و گسترش رویکردهای مثبت و بلندمدت در بازار انرژی کمک کند.

لازم به ذکر است که تاکنون بیش از 100 شرکت بزرگ آمریکایی که طرفدار تولید برق از ذغال سنگ هستند خواستار لغو طرح اوباما شده اند. اما در مقابل مدافعان این طرح عقیده دارند که طرح مذکور علاوه بر کمک به بهبود آب و هوا، باعث ایجاد هزاران فرصت شغلی نیز خواهد شد.

.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر