;
coinex

حالت عکاسی پرتره Focus اینستاگرام معرفی شد!

اینستاگرام حالت عکاسی پرتره Focus را معرفی کرد. این شبکه اجتماعی بالاخره وعده خود را عملی کرد و این ویژگی جدید را در اختیار کاربران قرار داد.

حالت عکاسی پرتره  Focusاینستاگرام فعال شده است. با عکاسی در این حالت، محیط اطراف با افکت بوکه محو خواهد شد و تمرکز فقط بر روی افراد حاضر در تصویر معطوف می شود.


بیشتر بخوانید: استفاده از گیف در اینستاگرام ؛ بازگشت دوباره!


حالت عکاسی پرتره  Focus اینستاگرام

حالت عکاسی پرتره Focus اینستاگرام

با این ویژگی جدید اینستاگرام عکس‌های پرتره زیبا و بسیار جذاب‌تری می توان خلق نمود. حالت پرتره مثل تمام حالات عکاسی دیگر اینستاگرام به شکل یک گزینه مجزا به صفحه ساخت استوری‌ها اضافه شده که با چند سوایپ می‌توان به آن دسترسی داشت.


بیشتر بخوانید: ارائه‌ی روشی جدید برای نمایش پست ها در اینستاگرام


این قابلیت برای تعداد محدودی از دیوایس‌های اندرویدی ارائه شده و همه آیفون‌ها هم هنوز آن را دریافت نکرده‌اند. مطابق پست وبلاگ اینستاگرام، فقط کاربران آیفون‌ SE و مدل‌های جدیدتر از S6 می‌توانند از این حالت عکاسی استفاده کنند. البته در آینده امکان استفاده از فوکوس برای طیف گسترده‌تری از دستگاه ها فراهم خواهد شد.

علاوه بر حالت عکاسی پرتره  Focusاینستاگرام ، در این شبکه اجتماعی امکان استفاده از استیکرهای منشن هم برای کاربران آی‌او‌اس فراهم شده است. برای مشاهده استیکر مخصوص منشن، باید حتما نسخه 39 این اپلیکیشن در آیفون یا آیپد نصب شده باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر