;
coinex

آیا پلی استیشن 5 به زودی عرضه می شود؟

پیش از این اعلام شده بود که قرار است پلی استیشن 5 در سال جاری میلادی عرضه شود اما در واقع عرضه این محصول ممکن است تا سال 2020 طول بکشد.

به گزارش تکراتو، مدت پنج سال از عرضه کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می گذرد. سونی کنسول نسل هشتمی خود را هفت سال بعد از عرضه پلی استیشن 3 به بازار فرستاد و مایکروسافت این کار را 8 سال بعد انجام داد. افراد علاقه مند به بازی های ویدیویی اکنون منتظر عرضه کنسول های نسل بعدی هستند.

البته بازی سازان نیز فعلا از جزییات کنسول های نسل بعد سونی و مایکروسافت به طور کامل خبر ندارند. اما براساس اطلاعات موجودی که در این مورد به گوش می رسد فعلا خبری از عرضه کنسول جدید نیست.


بیشتر بخوانید: تحلیلگران پیش بینی کرده اند که کنسول پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸ عرضه می شود


بعضی از سازندگان بازی های ویدیویی توانسته اند به کیت توسعه کنسول نسل بعدی سونی دسترسی پیدا کنند. این دسته، عرضه پلی استیشن 5 در سال 2019 را هم بعید می دانند. کیت توسعه به سازندگان بازی اجازه می دهد تا به سخت افزار کنسول برای ساخت بازی، دسترسی بیشتری داشته باشند.


بیشتر بخوانید: انتشار لیست برترین بازی های رایانه ای سال ۹۶ ایران


زمان عرضه پلی استیشن 5

به نظر می رسد سونی آماده عرضه کنسول جدیدش باشد زیرا قصد دارد در مقابل اقدام غیر منتظره از جانب مایکروسافت، کم نیاورد. ظاهراً این کمپانی از استودیوهای بازی سازی درخواست کرده تا کیت مورد نظر را در اتاقی دور از دسترس همه کارکنان گذاشته و در آن اتاق را قفل کنند. اکنون باید دید که عرضه کنسول های میان نسلی پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس که مدت زمان زیادی از عرضه آن ها نمی گذرد، چه تاثیری روی زمان عرضه کنسول های نسل بعدی مایکروسافت و سونی خواهند گذاشت.

کاربران و تحلیلگران انتظار دارند کنسول بعدی سونی پلی استیشن 5 باشد و بتواند بازی هایی که روی پلی استیشن 4 اجرا نمی شدند را اجرا کنند. در حال حاضر سال 2020 محتمل ترین گزینه برای عرضه پلی استیشن 5 محسوب می شود!

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: kotaku

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر