;
coinex

کاهش سفارشات اسپیکر هوم پاد اپل ؛ علت چیست؟

خبرهای موجود نشان از کاهش سفارشات اسپیکر هوم پاد اپل دارند. تلاش اپل در تجارت اسپیکرهای هوشمند طبق برنامه پیش نمی رود!

به گزارش تکراتو، تقاضا برای خرید اسپیکرهای هوم پاد اپل کاهش یافته است. خبرگزاری های معتبر اعلام کرده اند که سفارشات هوم پاد برای تولید از سوی کمپانی Inventec در ماه مارس با کاهش مواجه شده اند؛ یعنی دو ماه بعد از عرضه آن به بازار.


بیشتر بخوانید: اسپیکر هوشمند هوم پاد جزئیات بیشتری از گوشی آیفون ۸ اپل را فاش کرد


کاهش سفارشات اسپیکر هوم پاد اپل

این اسپیکر هوشمند اولین بار قرار بود در ماه دسامبر و همزمان با تعطیلات کریسمس روانه بازار شود، اما تا اوایل سال 2018 به تعویق افتاد. بعد از آغاز پیش فروش در ماه ژانویه، این اسپیکر توانست تقریباً یک سوم از بازار اسپیکرهای هوشمند را به دست آورد.

اما مدتی است که تقاضا برای هوم پاد کاهش یافته و طی ده هفته نخست فروش، هوم پاد تنها 10 درصد از بازار اسپیکرهای هوشمند را توانسته به خود اختصاص دهد. در مقابل سهم آمازون از این بازار 73 درصد اعلام شده است. کاهش سفارشات اسپیکر هوم پاد اپل باعث شده این کمپانی از گوگل هم شکست بخورد.

هوم پاد اپل برای نخستین بار در جریان WWDC سال 2017 و با قیمت 349 دلار رونمایی شد. هوم پاد اپل یکی از بهترین اسپیکرهای هوشمند موجود در بازار به حساب می آید که با مجموعه ای از میکروفون ها، توییترها و الگوریتم های پیشرفته نرم افزاری، کیفیت صوتی خارق العاده ای به ارمغان آورده است. البته با وجود این توانایی ها نقدهایی نیز به آن وارد است که شاید همین موارد باعث کاهش سفارشات اسپیکر هوم پاد شده باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: appleinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر