;
coinex

شکست ایلان ماسک در رسیدن به مریخ ؛ مدیر عامل بوئینگ خودروی تسلا را برمی‌گرداند!

مدیر عامل بوئینگ ادعا کرده که شکست ایلان ماسک در رسیدن به مریخ حتمی است. وی به شوخی گفته است که خودردوی تسلای رودستر را به زمین باز می گرداند.

گفته ‌های مدیرعامل بوئینگ در مورد شکست ایلان ماسک باعث شده تا آتش رقابت بین این دو کمپانی دوباره زبانه بکشد. کمپانی بوئینگ مدتی است که با ناسا همکاری می کند و قصد دارد فضانوردان این ارگان را در آینده‌ای نزدیک به فضا بفرستد. سال آینده فضاپیمای Starliner  بوئینگ سه فضانورد ناسا را طی سفری دو هفته‌ای به ایستگاه فضایی بین المللی منتقل می کند.

این مسئله رقابت بین دو شرکت خصوصی در زمینه فعالیت‌های فضایی را بیشتر کرده و هر دو‌ی آنها سعی دارند در این مسابقه پیروز شوند. چندی پیش اسپیس اکس نیز اعلام کرد که در حال آماده شدن برای انتقال انسان به ماه است.

شکست ایلان ماسک در رسیدن به مریخ

شکست ایلان ماسک و بازگرداندن خودروی تسلا از فضا

مدیر عامل بوئینگ در صحبت‌های اخیرش در مورد شکست ایلان ماسک سخن گفته و به شوخی اعلام کرده که ممکن است تسلای رودستر ایلان ماسک را به زمین برگرداند. او در ادامه اسپیس اکس را به چالش کشید و ادعا کرد که قادرند آنها را در رسیدن به کره‌ی مریخ شکست دهند. او در این باره گفت که آنها اولین انسان را در طول حیات به کره ماه خواهند برد و این مسئله تنها ده سال طول خواهد کشید.

اسپیس اکس نیز تقریباً چنین برنامه‌ ای دارد و قصد دارد در همین بازه زمانی افراد را به کره مریخ بفرستد. اکنون باید منتظر بود و دید در این مبارزه چه کسی پیروز می شود و آیا واقعا به گفته مدیرعامل بوئینگ ، شکست ایلان ماسک حتمی است؟!

.

منبع: dailymail

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر