;
coinex

تجهیز موبایل های جدید سامسونگ به شیشه های مقاوم!

جدیدا پتنتی از شرکت سامسونگ منتشر شده که در آن نحوه طراحی شیشه نمایشگر موبایل های جدید سامسونگ تشریح شده است.

به گزارش تکراتو، پتنت سامسونگ که اسناد آن در 23 فروردین ماه توسط سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) منتشر شد، در مورد نحوه طراحی شیشه نمایشگرهای مقاوم اطلاعاتی را ارائه می کند. سامسونگ در بخشی از این اطلاعات به الگوی بلوکی اشاره کرده که شامل ورقه هایی از شیشه است.


بیشتر بخوانید: آیا سامسونگ قصد تولید موبایل با بریدگی نمایشگر را دارد؟


طراحی موبایل های جدید سامسونگ

در فرایند ساخت موبایل های جدید سامسونگ ، احتمال دارد که فاصله های خالی با ذرات فلزی پر شوند و در نهایت شیشه در معرض حرارت قرار گیرد تا فاصله ها با ذرات فلزی پر شوند. در ادامه سطح شسته می شود و ترکیبات شیمیایی دیگر روی شیشه اعمال خواهند شد. در مرحله ترکیب با مواد شیمیایی نیز، یون پتاسیوم بر شیشه اعمال می گردد. تمام این اقدامات با هدف مقاوم تر کردن شیشه در برابر شکستگی و خش افتادن آن انجام شده است.

موبایل های جدید سامسونگ

تولید موبایل های جدید سامسونگ

البته در این سال ها کمپانی های مطرح تولید کننده شیشه های مقاوم موبایل ها، از جمله شرکت کورنینگ به پیشرفت های بسیاری در این زمینه دست یافته اند، ولی این بخش از موبایل ها همچنان یکی از حساس ترین قسمت ها در برابر ضربه و سقوط به حساب می آیند. اگر این پتنت هم که از سامسونگ منتشر شده صحیح باشد موبایل های جدید سامسونگ مقاوم تر نسبت به قبل خواهند بود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر