;
coinex

اختصاصی تکراتو: تغییر مدیرعامل و جذب سرمایه؛ کلیک یاب در مسیری تازه!

کلیک یاب در آستانه تولد 4 سالگی خود، شاهد تغییراتی اساسی در ترکیب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بوده که حاکی از عزمی جدی برای رقابت در بازار تبلیغات آنلاین کشور است.

کلیک‌یاب در اردیبهشت ماه 1393 توسط پویا رجامند بنیان‌گذاری شد و اکنون پس از گذشت حدود 4 سال از فعالیتش، به یکی از بازیگران اصلی ادنتورک های کشور تبدیل شده است. این شرکت با در اختیار داشتن بیش از 45 کارمند در دفتر مرکزی و نمایش بیش از 3 میلیارد آگهی تبلیغاتی در هر ماه، یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری ایران در حوزه تبلیغات آنلاین به شمار می‌آید.

در آخرین تغییرات شکل گرفته در این شرکت، محمدحسن محسنی به عنوان مدیرعامل کلیک یاب منصوب شده است. وی به طور همزمان ریاست هیأت مدیره گروه شرکت های برتر را نیز به عهده دارد که سرمایه گذار سری A کلیک یاب بوده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های برتر، ترکیب جدید هیأت مدیره کلیک یاب متشکل از بهروز زارعی، محمدحسن محسنی، مهدی رشیدیان و پویا رجامند خواهد بود.

محمدحسن محسنی در پاسخ به سوال خبرنگار تکراتو در رابطه با صحت تغییرات اخیر ضمن تایید این خبر، تاکید داشت:

قطعا با تغییرات صورت گرفته، نشانه های مهمی از عملکرد جدید را طی 2 تا 3 ماه آینده شاهد خواهیم بود و نیم نگاهی هم به بازارهای جهانی خواهیم داشت.

بنابر اظهارات وی، توجه بیشتر به ساختار داخلی، هم افزایی پورتفوی گروه شرکت های برتر و توسعه زیرساخت های جدید فنی این مجموعه، از اهداف مهمی است که در پی ترکیب جدید، دنبال خواهد شد.

همزمان خبرهای دیگری حاکی از سرمایه گذاری جدید روی کلیک یاب نیز به گوش می‌رسد که در صورت صحت آن، پیچیده‌تر شدن فضای رقابتی ادنتورک‌های کشور را در پی خواهد داشت.

منبع: تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر