;
coinex

ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی در دستگاه های دولتی اعلام شد!

رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری در بخشنامه ای به کلیه دستگاه های اجرایی، خبر ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی را اعلام کرد.

به گزارش تکراتو، رضا جواهری، رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری در بخشنامه ای به کلیه دستگاه های اجرایی، اعلام کرده است که از این پس اجازه استفاده از پیام رسان های خارجی را ندارند. بنابراین از این پس استفاده از پیام رسان های خارجی در تمامی نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیر دولتی ممنوع است.


بیشتر بخوانید: شرایط ادامه فعالیت تلگرام در ایران اعلام شد!


ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی

در بخشنامه‌ی مربوط به ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی آمده است که به استناد بند ۷ مصوبه شورای عالی فضای مجازی با موضوع سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، لازم است از این پس کلیه نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیر دولتی هرگونه تبلیغات خود در محیط پیام رسان های اجتماعی را صرفا از طریق پیام رسان های اجتماعی داخلی انجام دهند زیرا پیام رسان های داخلی به صورت رسمی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شده اند و اجازه فعالیت دارند. بدیهی است هرگونه استفاده از پیام رسان های اجتماعی خارجی برای مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری ممنوع است.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: yjc

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگر سرویس های خارجی اینقد بده، چرا مسئولین در توییتر که خودشون فیلتر کردن فعالیت میکنن.
    مگه خون اونا از ما رنگین تره

    پاسخ