;
coinex

دستیابی سرویس موسیقی اپل به رشد 40 درصدی سالیانه!

سرویس موسیقی اپل نسبت به قبل بهبود یافته و به گفته تحلیلگران اکنون در شرایطی قرار دارد که می تواند رشد 40 درصدی را در سال تجربه کند.

سرویس موسیقی اپل در حال حاضر قریب به 40 میلیون مشترک دارد و پیش‌بینی شده که تا پایان تابستان سال جاری نیز بتواند از لحاظ تعداد کاربر سرویس قدرتمند اسپاتیفای را پشت سر بگذارد.


بیشتر بخوانید: اپل موزیک عملکرد بهتری نسبت به اسپاتیفای دارد!


بررسی رشد سالیانه سرویس اپل موزیک

اپل موزیک از نظر تعداد کاربران در این چند وقت رشد بسیار خوبی داشته است، به طوری که هر سی روز، چیزی در حدود 2 میلیون کاربر جدید در آن ثبت نام کرده اند. اگر این الگو به همین صورت ادامه یابد، رشد سالیانه این سرویس به 40 درصد در سال خواهد رسید.

گفتنی است که روند رو به رشد اپل موزیک صرفا از تمرکز اپل روی موسیقی بدست نیامده است بلکه سرمایه‌گذاری روی موزیک ویدیوها هم در این رشد اثرگذار بوده است. اپل موزیک را در کنار اپ استور، به یکی از سودآورترین سرویس‌های اهالی کوپرتینو تبدیل کند.

اپل موزیک و اپ استور در سه ماهه نخست سال مالی 2018 در مجموع چیزی حدود 8.5 میلیارد دلار برای اپل درآمدزایی داشته اند که نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش مشاهده می شود. بنابراین سرویس‌های اپل این روزها در بالاترین درجه اهمیت خود قرار دارند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر