;
coinex

اختلال در شبکه همراه اول و مشکل قطعی ارتباط مشترکین!

اختلال در شبکه همراه اول باعث قطعی ارتباط مشترکین شد. ارتباط تلفنی مشترکان همراه اول طی ساعت های اخیر با اختلال گسترده‌ای رو به رو شده است.

به گزارش تکراتو ، از نخستین ساعات صبح امروز ارتباط تلفنی مشترکان همراه اول در اغلب نقاط کشور با اختلال رو به رو بوده است و کاربران امکان استفاده از تماس تلفنی را ندارند.

شاهین آرپناهی اعلام کرد که هم اکنون اختلال در شبکه همراه اول برای برخی مشترکان در تهران و سایر شهرها برطرف شده و مشکل مابقی خطوط نیز تا ظهر برطرف خواهد شد.

علت اختلال در شبکه همراه اول

مدیر روابط عمومی اپراتور همراه اول اعلام کرده است که علت این اختلال، ارتقا شبکه و به روز رسانی سیستم های ارتباطی این اپراتور است. قرار است تا ساعاتی دیگر این مشکل برطرف گردد. به گفته آرپناهی طی یک هفته‌ی گذشته همراه اول در مورد احتمال بروز اختلال در شبکه از طریق پیامک اطلاع رسانی های لازم را انجام داده است.

اطلاع رسانی همراه اول در مورد اختلال در شبکه

با وجود اینکه همراه اول اعلام کرده که در مورد مشکل پیش آمده اطلاع رسانی از طریق پیامک انجام داده است، اما در متن پیامک فقط اعلام شده بود که به منظور ارائه خدمات بهتر، سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول ارتقا می یابد. در پی این عملیات ممکن است به طور موقت در برخی سرویس ها نظیر خرید شارژ و تعویض بسته مشکلاتی بروز کند. در پیامک ارسال شده به احتمال بروز اختلال در تماس مشترکان اشاره نشده است. متن پیامک ارسال شده در تصویر زیر نیز مشخص است.

اختلال در شبکه همراه اول

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر