;
coinex

وان پلاس 6 تا پایان اردیبهشت ماه معرفی می‌شود

وان پلاس 6 (OnePlus 6) در راه است؛ این گوشی هوشمند احتمالا 28 اردیبهشت ماه معرفی می‌شود.

کمپانی وان پلاس مدتهاست که جزئیات پیرامون جدیدترین پرچم‌دار خود را منتشر می‌کند. اما تاریخ معرفی این گوشی را تایید نکرده است. اینطور که به نظر می‌رسد، این شرکت به‌زودی گوشی وان پلاس 6 را معرفی خواهد کرد. شایعات منتشر شده از منابع هندی مدعی هستند که این موبایل هوشمند احتمالا 28 اردیبهشت (18 می) به نمایش گذاشته می‌شود.


بیشتر بخوانید: بنچمارک وان پلاس ۶ در گیک‌بنچ امتیاز بالاتری نسبت به گلکسی اس ۹ دارد!


این تاریخ هنوز توسط کمپانی وان پلاس تایید نشده است، بااینحال به نظر می‌رسد که به زمان رونمایی این پرچم‌دار نزدیک شده‌ایم. این کمپانی چینی تا به حال برخی جزئیات این موبایل، مثل پنل پشتی سرامیکی، طراحی مجهز به ناچ، پردازنده، رم و نسخه‌های حافظه داخلی را فاش کرده است.

همچنین این احتمال وجود دارد که وان پلاس 6 به ویژگی مقاومت در برابر آب مجهز شود. البته شایعاتی که پیرامون قیمت این گوشی‌ها منتشر شده، چندان قابل باور نیست. گفته می‌شود که OnePlus 6، گران‌ترین گوشی این شرکت خواهد بود. نسخه‌ی 64 گیگابایتی این موبایل با قیمت 523 دلار و نسخه‌ی 128 گیگابایتی با قیمت 600 دلار عرضه خواهد شد.

در حال حاضر هیچ خبری به‌صورت رسمی تایید نشده است. بنابراین باید منتظر ارسال دعوتنامه‌های وان پلاس بمانیم تا از صحت این اخبار مطلع شویم.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر