;
coinex

استعلام آخرین مالک سیم کارت موبایل در سامانه همتا

سامانه اطلاع رسانی طرح رجیستری تلفن همراه از امکان استعلام آخرین مالک سیم کارت موبایل خبر داد. هدف از این امر رفع مشکلات انتقال مالکیت سیم کارت است.

به گزارش تکراتو، سامانه اطلاع رسانی کمیته راهبری طرح رجیستری اعلام کرده است که مشکلاتی در مورد انتقال مالکیت سیم کارت ها وجود دارد. شخصی سیم کارتی خریداری کرده ولی فروشنده، مالکیت تلفن همراه را به فرد خریدار انتقال نداده است. در این حالت اگر فرد خریدار به هر دلیلی به فروشنده دسترسی نداشته باشد مشکلاتی می تواند وجود داشته باشد.

استعلام آخرین مالک سیم کارت در سامانه همتا

امکان استعلام آخرین مالک سیم کارت در سامانه همتا فراهم شد. در این سامانه (hamta.ntsw.ir) فرد خریدار می تواند پس از ورود به کارتابل خود و سپس بخش وضعیت شناسه دستگاه (IMEI) ، شناسه IMEI تلفن همراه مذکور را وارد کرده و شماره سیم‌کارت آخرین مالک تلفن همراه را مشاهده کند. از طریق این شماره می توان با این شخص تماس گرفت و درخواست انتقال مالکیت نمود.

البته تنها درصورتی که شناسه IMEI مذکور در کارتابل هیچ سیم‌کارتی نباشد، امکان نمایش آن در این بخش وجود دارد و بنابراین در صورتی که این شناسه قبلا از طریق افزودن دستگاه وارد کارتابل شخص دیگری شده باشد، در این قسمت امکان مشاهده وجود ندارد.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام هرکسی خواست بابت مشکل ریجستری کمکش کنم پیام بده واسش شماره آخرین مالک گوشی رو از طریق سامانه همتا در میارم09195771243

    پاسخ

    سلام من نمیدونم مالک گوشیم کی هس میشه کمکم کنید؟؟

    پاسخ