;
coinex

شکایت کاربران جیمیل از حمله پیام های ناخواسته

شکایت کاربران جیمیل از پیام های ناخواسته بود. کاربران جیمیل اعلام کردند که آنها فرایند احراز هویت دومرحله‌ای را فعال و تغییر پسورد را هم انجام داده بودند.

به گزارش تکراتو، جی میل تا به حال پیام های ناخواسته  (Spam)را به خوبی فیلتر می کرد. اما دیروز برخی از کاربران اعلام کرده اند که ایمیل های آنها پر از پیام های تبلیغاتی شده است. کاربران جی میل در فروم Gmail s Help شکایت داشتند که این پیام های ناخواسته درحالی ارسال شده که آنها فرایند احراز هویت دو مرحله ای را فعال و پسوردهای خود را تغییر داده اند.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی نسخه وب جیمیل به زودی؛ ارائه ویژگی هایی جدید!


شکایت کاربران جیمیل از پیام های ناخواسته

این پیام ها از طرف یک شرکت مخابراتی کانادایی به نام Telus ارسال شده اند. فرستندگان این پیام ها بخش Header آنها را طوری تغییر دادند که به نظر برسد از ایمیل خود کاربر ارسال شده است. سخنگوی جی میل در مورد شکایت کاربران جیمیل از پیام های ناخواسته اعلام کرد که این حمله توانسته فقط روی گروه کوچکی از کاربران جی میل تاثیر بگذارد. همچنین این شرکت اعلام کرد از هم اکنون اقداماتی برای حفاظت در برابر این پیام ها در حال اجراست. البته شرکت Telus نیز اعلام کرد که این پیام ها از سرور های آنها ارسال نشده و در حال بررسی و حل این مشکل هستند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر