;
coinex

تقدیر از جهرمی و فیروزآبادی در مجلس به دلیل شکستن انحصار تلگرام

تقدیر از جهرمی و فیروزآبادی در مجلس به دلیل تلاش های آنها برای شکستن انحصار تلگرام انجام شد. نمایندگان مجلس در بیانه ای از آنها تقدیر کردند.

به گزارش تکراتو، تعداد کاربران پیام رسان های بومی در این چند وقت افزایش یافته و تعداد زیادی از افراد، مسئولین و کسب و کارها به این پیام رسان ها کوچ کرده اند. به نظر می رسد که انحصار تلگرام در ایران شکسته باشد. این امر باعث شد تا ۱۸۲ نماینده مجلس با امضای بیانیه‌ای از اقدامات دبیر شورای عالی فضای مجازی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این راه تقدیر کنند.


بیشتر بخوانید: خداحافظی با تلگرام ؛ شایعه یا حقیقتی تلخ!


تقدیر از جهرمی و فیروزآبادی به دلیل شکستن انحصار تلگرام

در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای با امضای ۱۸۲ نماینده مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدامات دبیر شورای عالی فضای مجازی قرائت شد. در این بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را از اقدامات دبیر محترم شورای عالی فضای مجازی و وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده اند. آنها از تلاش های جهرمی و فیروزآبادی برای شکستن انحصار پیام‌رسان تلگرام در جمهوری اسلامی ایران و برخورد قاطع با این پیام‌رسان به دلیل عدم رعایت مقررات کشور و فراهم آوردن زمینه لازم برای ایجاد چالش‌های گوناگون امنیت ملی و برنامه‌ریزی برای وارد آوردن ضربات بزرگ اقتصادی به کشور تقدیر کردند.

تلاش‌های به عمل آمده از سوی مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تقویت پیام‌رسان‌های بومی در قالب مساعدت‌های مالی و کمک‌های تجهیزاتی و اقدامات رسانه‌ای قابل تقدیر است. به گفته نمایندگان موج ایجاد شده در فضای بین‌المللی برای محدودسازی تلگرام و برخورد قاطع با آن، مؤید درستی تصمیم نظام جمهوری اسلامی ایران در این خصوص است.

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر