;
coinex

محدودیت سنی استفاده از واتساپ در اروپا اعلام شد!

محدودیت سنی استفاده از واتساپ در اروپا اعلام شد. به دنبال تغییرات قوانین مربوط به این پیام رسان، از این پس کاربران اروپایی واتساپ باید حداقل ۱۶ سال سن داشته باشند.

به گزارش تکراتو، نزدیک شدن تاریخ اجرای مقررات GDPR در اروپا باعث شده تا شرکت‌های تکنولوژی نسبت به تغییر قوانین خود اقدام کنند. به  دنبال این تغییرات واتساپ نیز در فکر ایجا اصلاحاتی است. محدودیت سنی استفاده از واتساپ یکی از این اقدام است.


بیشتر بخوانید: به روزرسانی واتساپ و اضافه شدن امکاناتی کاربردی


محدودیت سنی استفاده از واتساپ

برطبق تغییرات صورت گرفته در قوانین این پیام رسان، از این پس کاربرانی که کمتر از ۱۶ سال سن داشته باشند، اجازه‌ی استفاده از این پیام‌رسان را نخواهند داشت. لازم است تا کاربران اروپایی با قوانین جدید این اپلیکیشن موافقت کنند. کاربران همچنین لازم است تا سن خود را تایید کنند.

قانون مربوط به محدودیت سنی استفاده از واتساپ فقط برای کاربران قاره‌ی اروپا است و مناطق دیگر جهان، طبق استاندارد قبلی که حداقل سنِ ۱۳ سال بود، می توانند به استفاده از واتساپ ادامه ‌دهند. لازم به ذکر است که واتساپ تاکنون در مورد چگونگی تعیین درستی ادعای سن کاربران سخن نگفته است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر