coinex
راهنمای خرید تکراتو

مایکروسافت استور هم اکنون میزبان آیتونز است

یک سال از زمان همکاری مایکروسافت و اپل برای توسعه نسخه‌ی مدرن آیتونز می گذرد. این اپلیکیشن امروز به مایکروسافت استور اضافه شد.

به گزارش تکراتو، مدت یک سال است که اپل در تلاش است تا آیتونز را به مایکروسافت استور اضافه کند که بالاخره این کار به پایان رسید. بالاخره کاربران ویندوز ۱۰، می توانند پس از مدتی تأخیر، از نسخه‌ی مدرن این اپلیکیشن استفاده کنند.

اضافه شدن آیتونز به مایکروسافت استور

البته این خبر شاید برای همه کاربران عجیب نباشد زیرا تعدادی از آنها از نسخه‌ی دسکتاپ و استاندارد آن استفاده می‌کنند. پس این خبر بیشتر برای کسانی خوشایند خواهد بود که از ویندوز ۱۰ اس بهره می‌برند زیرا این نسخه از ویندوز به کاربر اجازه‌ی نصب اپلیکیشن خارج از مایکروسافت استور را نمی‌دهد.

اگر شما هم از کاربران آیتونز هستید، می‌توانید نسخه‌ی مدرن آیتونز را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید. لازم به ذکر است که اگر از نسخه‌ی دسکتاپ استفاده می‌کنید، در هنگام نصب این اپلیکیشن، نسخه‌ی یادشده از روی کامپیوتر حذف شده و تنظیمات شخصی‌سازی‌شده‌ی شما به نسخه‌ی مدرن اضافه می گردد.

.

منبع: windowscentral

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر