;
coinex

آیا تسلا و آمازون خطرناک ترین محیط های کاری را در ایالات متحده دارند؟

اخیرا تسلا و آمازون در لیست شرکت هایی قرار گرفته اند که خطرناک ترین محیط های کاری را دارند. گزارش های زیادی از مشکلات در این دو کمپانی وجود دارد.

به گزارش تکراتو، نام آمازون و تسلا معمولاً در لیست هایی به چشم می خورد که جای افتخار دارند. اما گزارش منتشر شده توسط شورای ملی امنیت و سلامت شغلی آمریکا که مربوط به  بررسی وضعیت کارخانه ها و انبارهای این دو شرکت است، نشان از چیز دیگری دارد.

گزارش های زیادی در مورد آسیب دیدگی کارمندان، ریسک های غیرضروری و عدم تمایل به برطرف سازی نگرانی های کارگران د مورد تسلا و آمازون منتشر شده که باعث گشته در لیست خطرناک ترین محیط‌های کاری قرار گیرند.

آسیب دیدگی های مربوط به خطرناک ترین محیط های کاری

در گزارش این شورا اعلام شده که از سال 2013 تا به امروز، هفت کارگر جان خود را در انبارهای آمازون از دست داده اند. تقاضای بی وقفه برای رسیدگی به سفارش ها، باعث ایجاد شرایط سخت کاری شده است. همچنین گفته شده که آمازون مشغول بررسی دستبندهای فراصوت است که می توانند  کوچکترین کم کاری در برنامه کاری را رصد کنند.

تسلا نیز به اندازه آمازون دردسر دارد. گزارش منتشر شده توسط شورای امنیت و سلامت شغلی نشان می دهد که آسیب های جدی در کارخانه های تسلا 31 درصد بیشتر از سایر فعالان این حوزه در سال 2016 بوده است. کمپانی های دیگری که توانسته اند در لیست شرکت هایی با خطرناک ترین محیط های کاری قرار گیرند، می توان به Lowe’s  به دلیل استفاده و فروش رنگ پاک کن های کشنده، کمپانی مادر Applebee و IHOP به دلیل شکایت های مداوم از آزارهای جنسی و مزارعی که کارگران را به خاطر اعتراض به شرایط کاری غیرمنصفانه مجازات می کنند، اشاره کرد.

تسلا به این گزارش واکنش نشان داده و امید دارد که در نهایت قادر به ایجاد ایمن ترین شرایط کاری در جهان باشد. آمازون هنوز به موضوع واکنش نشان نداده اما سابقه ای طولانی در دفاع از وضعیت انبارهای خود دارد.

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر