;
coinex

توسعه هدست واقعیت مجازی اپل ؛ بهره گیری از رزولوشنی فوق العاده

هدست واقعیت مجازی اپل در حال توسعه است. این کمپانی بزرگ قصد دارد تا فناوری های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را یکپارچه کند.

با وجود اینکه کمپانی کوپرتینویی با معرفی آیفون 10 گام های محدودی را در زمینه واقعیت افزوده برداشته است اما به نظر می رسد که این شرکت در حال کار روی هدستی مستقل باشد. تغییراتی عمده قرار است بر روی هدست واقعیت مجازی اپل صورت گیرد.


بیشتر بخوانید: بررسی لیستی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری در یک سال گذشته


توسعه هدست واقعیت مجازی اپل

هدست واقعیت مجازی اپل از دو نمایشگر با رزولوشن 7680 در 4320 پیکسل یا 4k  برخوردار خواهد بود. این هدست تحت پروژه ای با کد T288  توسعه یافته و به دوربین هایی مجهز است که قادرند محیط اطراف کاربر را پایش کنند. وظیفه پردازش این داده ها نیز بر عهده چیپستی است که توسط خود این کمپانی توسعه داده شده است.

برای اطمینان از تصویرسازی با کیفیت بالا، هدست واقعیت مجازی اپل  به ابزارهای اتصال بی سیم جدید با سرعت بالا مجهز خواهد شد. این هدست در سال 2020 وارد بازار خواهد شد و احتمالا اواخر سال آینده معرفی می شود.

در پتنت جدیدی که اخیرا از اپل منتشر شده است، امکان ردیابی حرکات چشمی در یک ابزار پوشیدنی که روی سر قرار می گیرد، توضیح داده شده است و بسیاری این پتنت را تکمیل کننده پازل تکنولوژی های مورد نیاز برای عینک هوشمند اپل می دانند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر